ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:45

برگزاری نشست تربیت دینی سیاسی در آموزش وپرورش باینگان با حضور ماموستاقادری

برگزاری نشست تربیت دینی سیاسی در آموزش وپرورش باینگان با حضور ماموستاقادری

به گزارش سلام پاوه : نشست تربیت دینی ،سیاسی در آموزش وپرورش باینگان با حضور ماموستا ملا قادر قادری برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دراین نشست که با حضور دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ، مدیران و مربیان پرورشی وجمعی از اعضای ستادی اداره آموزش و پرورش باینگان برگزار شد. حبیب […]

به گزارش سلام پاوه : نشست تربیت دینی ،سیاسی در آموزش وپرورش باینگان با حضور ماموستا ملا قادر قادری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دراین نشست که با حضور دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ، مدیران و مربیان پرورشی وجمعی از اعضای ستادی اداره آموزش و پرورش باینگان برگزار شد.

حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش وپرورش باینگان ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضران در جلسه به تشریح اهداف برگزاری جلسه مستوفیپرداخت وخطاب به دانش آموزان گفت :این جلسه برای شما و به خاطر شماست که گوهر گران بهای آینده را در اختیار دارید. شما در دنیایی متفاوت با دنیای گذشته زندگی می کنید و به عنوان یک دختر دانش آموز مسلمان باید بتوانید با گفتگو وسوال از افراد آگاه به دین ونیز آگاه به زمان شناخت وآگاهی خود را افزایش دهید.

وی ضمن قرائت بیتی از مولانا به اهمیت مشورت و پرسش پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص ) نیز خود را بی نیاز از مشورت نمی دانستند.

مستوفی در ادامه با اشاره به حساسیت و اهمیت دوره جوانی گفت وظیفه ما است با توجه به کمینگاهای مختلف در مسیر جوانان با برگزاری چنین جلساتی ودعوت از صاحبنظران راهگشای آینده روشن برای آینده سازان باشیم.

در ادامه حاج ماموستا ملا قادر قادری در سخنانی با ابراز خشنودی از حضور در چنین جلساتی ضمن تبریک وتشکر از آقای مستوفی به نقش و جایگاه زن در اسلام پرداخت و گفت: بر اساس تعالیم اسلام زن مربی خانواده و مکمل زندگی خانوادگی است.

وی با اشاره به اهمیت ولزوم حجاب و نقش آن در برجسته نمودن جایگاه زن گفت :حجاب آرم وشناسنامه ولشکر آرام اسلام در مقابل دشمنان ماموستا قادریوتوطئه های همه جانبه آنان است.

حاج ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام گذاری روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز زن گفت نقش و جایگاه زن در قرآن کریم وبر اساس تعالیم وحی بسیار والا است.

ماموستا ملا قادر قادری در ادامه بحث خود کمرنگ کردن نقش قرآن،تخریب اخلاق مسلمانان،تفرقه بین مسلمین، جلوگیری از دستیابی مسلمین به فناوری های روز، فاسد کردن زن وتبلیغات را از مهمترین توطئه های دشمنان برشمرد و گفت قسمت اعظم مشکلات خانوادگی ما الهام گرفتن از شبکه های ماهواره ای غربی است که تخریب حریم خانوادگی را در رأس فعالیت های خویش قرار داده اند.

در ادامه این جلسه ماموستا به سوالات مختلف دانش آموزان در حوزه های دینی، مذهبی،اجتماعی،فرهنگی وسیاسی پاسخ دادند.

حاج ماموستا قادری در پاسخ به سوالی در مورد حجاب گفت کسانی که می گویند حجاب اجبارمدرسه یا هرجای دیگری است اشتباه می کنند و دین را نمی شناسند وضمن قرائت آیات حجاب از قرآن مجید گفت حجاب دستور اسلام و قرآن است و ما باید فکرمان را اصلاح کنیم.

ماموستا قادری

 نشست 5

نشست 1

مستوفی

نشست 8

ماموستا قادری

3 پاسخ برای “برگزاری نشست تربیت دینی سیاسی در آموزش وپرورش باینگان با حضور ماموستاقادری

  • 126821 در تاریخ اسفند 20, 1393 گفت:

    خسته نباشید

  • ادریس رحمانی در تاریخ اسفند 20, 1393 گفت:

    بسمه تعالی
    با عرض سلام
    اینجانب ادریس رحمانی از زحمات بی دریغ ریاست محترم اداره آموزش و پرورش باینگان نهایت تشکر را داریم . اما بعضی از روحانیون را دعوت خواهند کرد . اگر توجه به سال 57 و 58 بکنیم
    چرا روحانیون دلسوز به نظام و خانواده انقلابی در بعضی از مراسمات حضور ندارند .
    در پایان مقدم پر خیر و برکت استاد بزرگوار و گرامی حاجی ماموستا ملا قادر قادری را به دبیرستان حضرت رقیه گرامی میداریم .

  • بازاری در تاریخ اسفند 19, 1393 گفت:

    با سلام قطعا الگو برداری سایر ادارات اموزش و پرورش باینگان و نوسود از اموزش و پرورش پاوه و عملکرد مدیران بخش های مختلف یکی از عوامل پیشرفت در زمینه های مختلف است والسلام علی من التبع الهدی