ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:33

نقش بی بدیل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاوه

نقش بی بدیل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : مسئله احساس مسئولیت و کمک به هم نوع همواره مورد توجه علمای اسلامی قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :مسئله احساس مسئولیت و کمک به هم نوع همواره مورد توجه علمای اسلامی قرار گرفته است. در این راستا مهندس جلیل علیزاده مدیر عامل جوان و خیر انجمن حمایت […]

به گزارش سلام پاوه : مسئله احساس مسئولیت و کمک به هم نوع همواره مورد توجه علمای اسلامی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :مسئله احساس مسئولیت و کمک به هم نوع همواره مورد توجه علمای اسلامی قرار گرفته است. در این راستاجلیل علیزاده مهندس جلیل علیزاده مدیر عامل جوان و خیر انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات پیرامون نقش بی بدیل این نهاد در راستای کمک به خانواده های زندانی عنوان کرد که :
انجمن حمایت از زندانیان در چهار چوب موازین اخلاقی سالیانه توسط افراد خیر در حوزه اورامانات مبالغی را به حساب انجمن حمایت از  زندانیان پاوه واریز می نمایند که چیزی بالغ بر هفتاد میلیون تومان می رسد،که از این مبلغ هم ماهیانه انجمن زندان مبلغی را به حساب خانواده های زندانی واریز می نماید. از نقش های مهم این انجمن ، نکته بسیار جالبی است که حتی در کشور رکوردار است و آن آمار بسیار کم زندانی ویا حتی به صراحت باید گفت که در حد صفر می باشد.

در پایان آقای مهندس علیزاده از ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه،آقای صمدی دادستان ورییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پاوه و افراد عضو و معتمد که با تلاشهای بی وقفه و بدون دریافت مبلغی و باسعه سدر تلاش نموده اند تشکر کرد.

شایان ذکر است که از زمان تصدی گری آقای علیزاده در پست مدیر عاملی اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است که از میان آنها می توان به خرید یک واحد ساختمانی جهت دفتر کاری انجمن و نیز آزاد سازی زندانیان با بدهکاری کمتر از دو میلیون تومان اشاره کرد .

منبع خبر: سایت آفتاب کرمانشاه

خبر از شادمان میر صاحب

یک پاسخ برای “نقش بی بدیل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاوه

  • شهروند در تاریخ اسفند 19, 1393 گفت:

    از چنین پتانسیل های باید در راه خیر وکمک. یاری نمود وانهارابایدمددویاری.نمود چنین خبرهایی باعث شعف خداوند وبنده خداوند میشود