پ 30 فروردین 1403 ساعت 13:44

نمایشگاه بهاره پاوه رسما آغاز به کار کرد

نمایشگاه بهاره پاوه رسما آغاز به کار کرد

به گزارش سلام پاوه:به همت اتاق اصناف پاوه نمایشگاه بهاره رسما شروع به کار کرد به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این نمایشگاه همانند سالهای گذشته در ایام پایانی سال جهت رفاه جال همشهریان محترم برپا شده است. مهندس شفیعی رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در این باره گفت : هدف از برپایی این نمایشگاه  […]

به گزارش سلام پاوه:به همت اتاق اصناف پاوه نمایشگاه بهاره رسما شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این نمایشگاه همانند سالهای گذشته در ایام پایانی سال جهت رفاه جال همشهریان محترم برپا شده است.بهروز شفیعی

مهندس شفیعی رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در این باره گفت : هدف از برپایی این نمایشگاه  دسترسی مردم در ایام پایانی سال به کالاهای اساسی ذکر کرد و اعلام کرد که این نمایشگاه در ۶۰ غرفه شامل کالاهای اساسی و مصرفی مردم از قبیل پوشاک،کیف و کفش آجیل و خشکبار ،گیاهان داروئی،لوازم بهداشتی ساختمان،لوازم کادوئی خانگی،عرضه مرغ منجمد با نرخ دولتی ،لحاف و تشک و انواع اسباب بازی بچه گانه عنوان کردند.

وی گفت که این اقلام ذکر شده با ۱۰ درصد تخفیف نسبت به بازار به همشهریان محترم به فروش خواهد رسید.

وی همچنین اعلام نمود که واحد بازرسی و نظارت در محل نمایشگاه حضور مستمری دارد و و نظارت ویژه ای بر همه غرف داران دارند.

شفیعی همچنین از فرمانداری ،اداره صنعت ،معدن و تجارت و مدیریت محترم آموزش و پرورش و همچنین از شهرداری محترم و نیروی انتظامی ،شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه که همکاری و تعامل خوبی با اتاق اصناف در برپایی این نمایشگاه داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

این نمایشگاه از ۱۶الی ۲۷اسفند همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعدالظهر ها از ساعت ۱۵ الی ۲۳ شب در خدمت همشهریان عزیز خواهد بود.

 

نمایشگاه

نمایشگاه

2 پاسخ برای “نمایشگاه بهاره پاوه رسما آغاز به کار کرد

  • همشهری در تاریخ اسفند 19, 1393 گفت:

    سلام
    این چه نمایشگاهی هست که فروش ندارن وهر غرفه رو با ۱۵روز اجاره دادید بهشون اونم چند ؟۴۰۰هزار ولا گناه من اینجوری شنیدم خدا بهشون کمک کنه

  • محمدآشنا عباس منش در تاریخ اسفند 18, 1393 گفت:

    سلام
    خسته نباشید به مدیرمحترم سایت
    لطفا در این بازه زمانی کمتر از یک هفته مانده به عید و سال نو از حجم اخبار اداری و کاری و مشکلات شهر کاسته و به معرفی شهرستان اعم از شهر پاوه و نوسود و نودشه و روستاهای مهم و جاذبه های گردشگری منطقه بپردازید و مقالات و یادداشت ها و عکس هایی در این حوزه تهیه نمایید تا گردشگران و مسافران بیشتر و بهتر استفاده نمایند و نقشه راهی در فضای مجازی باشد برای معرفی بهتر شهرستان و منطقه.
    دوباره این سال کاری را به شما مدیرمحترم سایت و همکارانتان خسته نباشید می گویم و از خدای منان آرزوی بهروزی و سلامتی و خدمت به خلق را خواهانم.
    شاد و سربلندباشید.