ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:37

هوای استان کرمانشاه اواخر هفته جاری بارانی است

هوای استان کرمانشاه اواخر هفته جاری بارانی است

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود دو سامانه ناپایدار به استان خبر داد و گفت: بارش باران در اواخر هفته قابل توجه خواهد بود. محسن قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود دو سامانه ناپایدار به استان خبر داد و گفت: بارش باران در اواخر هفته قابل توجه خواهد بود.

محسن قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه بارش بارانبا وزش باد و بتدریج افزایش ابر و افزایش دما پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: به دنبال این شرایط از روز دوشنبه تا اوایل روز سه شنبه موج ناپایداری جو منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده و سبب کاهش دمای روزانه و وزش باد در بعضی ساعات و بارش خفیف باران در سطح استان (بیشتر نواحی جنوبی و شرقی ) خواهد شد.

وی گفت: از اواسط روز سه شنبه تا اواسط روز پنجشنبه به جزء کاهش محسوس دمای شبانه، پدیده خاصی برای سطح استان پیش بینی نمی شود.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال این وضعیت سامانه ای ناپایدار بتدریج از بعد از ظهر روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده علاوه بر تعدیل دمای هوا و تشدید وزش باد در بعضی ساعات سبب بارندگی و احتمالا رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: بارش علاوه بر ارتفاعات ممکن است در برخی از گردنه های برفگیر موقتا به شکل برف نیز مشاهده شود.