ج 31 فروردین 1403 ساعت 06:19

تشریح آخرین وضعیت مسکن برای مددجویان بهزیستی پاوه

تشریح آخرین وضعیت مسکن برای مددجویان بهزیستی پاوه

به گزارش سلام پاوه : علا الدین محمدی رئیس اداره بهزیستی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه به تشریح وضعیت مسکن مدد جویان بهزیستی پاوه پرداخت متن گفتگو به شرح ذی است :  ۱ – عمده ترین دغده شما در اداره بهزیستی شهرستان پاوه چیست؟ برای مجموعه ما در سازمان بهزیستی فعالیتها و خدمات […]

به گزارش سلام پاوه : علا الدین محمدی رئیس اداره بهزیستی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه به تشریح وضعیت مسکن مدد جویان بهزیستی پاوه پرداخت متن گفتگو به شرح ذی است :

 ۱ – عمده ترین دغده شما در اداره بهزیستی شهرستان پاوه چیست؟
برای مجموعه ما در سازمان بهزیستی فعالیتها و خدمات زیادی تعریف شده است،شاید بیشتر از یکصد خدمات اما عمده ترین دغدغه ما در علا الدین محمدیشهرستان و سازمان ایجاد مسکن برای مددجویان –ایجاد اشتغال-پیگیری هزینه های درمانی و توانبخشی معلولین-پیشگیری از معلولیتها و آسیب هایی اجتماعی است.
۲-در بحث مسکن و ایجاد سرپناه برای مددجویان تحت پوشش چه اقداماتی صورت گرفته است؟
برا اساس آمار و اطلاعات واحد مسکن بهزیستی شهرستان پاوه در طی چند سال گذشته تاکنون برای ۹۳خانواده فاقد مسکن در ساخت و خرید واحد های مسکونی مساعدتهای خوبی صورت گرفته است که در این برنامه مبلغ۳۶۰۰۰۰۰۰۰تومان بصورت بلاعوض به مددجویان مساعدت شده است.
۳-در مسکن روستایی چه فعالیتهایی انجام شده است؟
در حوزه روستایی با همکاری خوب بنیاد مسکن شهرستان پاوه تاکنون برای ۱۵ خانوار تحت پوشش در ساخت و خرید واحد های مسکونی مساعدت شده است ،ضمنا تعداد ۱۳ خانوار جدید هم شناسایی شده اند که در حال اقدامات اولیه برای این عزیزان هستیم.
۴-برای خانوارهای تحت پوشش شهری چه کارهایی انجام شده است؟
در حوزه شهری در پروژه ۱۲۵ واحدی دارای ۴ سهمیه برای مددجویان هستیم که خوشبختانه کار ساخت آنان به اتمام رسیده و در حال واگذاری به متقاضیان می باشد.در مسکن مهر ۱۰۲۴واحدی هم دارای ۵۵ سهمیه هستیم که انشالله با همکاری و پیگیریهای مجموعه ادارات مرتبط در آینده این عزیزان هم صاحب مسکن خواهند شد.
۵-خدمات و امتیازات سازمان بهزیستی برای مددجویان که تمایل به ساخت واحد مسکونی دارند چیست؟
در ساخت و سازهای مسکن،مددجویان عزیز از مساعدتهای بلاعوض سازمانی برخوردار می شوند علاوه بر این مددجویان تحت پوشش می توانند از انشعابهای آب،برق،و گاز و هزینه های صدور پروانه ساختمانی بصورت رایگان برخوردار شوند.
۶علا الدین محمدی-با مشارکت خیرین شهرستان پاوه چند واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شده است؟
در سال ۸۹ با مشارکت شورای اسلامی شهر و خیرین عزیز پروژه ۹ واحدی در میدان بسیج در طول یکسال احداث و به مددجویان تحویل داده شده است.
۷-اطلاع داشتیم که در دهه مبارک فجر با مشارکت خیرین و اداره بهزیستی شهرستان واحدی جهت خانوار ۳ معلوله در شهر پاوه افتتاح شد،در این خصوص توضیح بفرمایید؟

این واحد هم با مشارکت خیرین سطح شهرستان و اداره بهزیستی شهرستان پاوه و اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برای خانوار ۳ معلوله و بی سرپرست با زیربنای ۱۲۰ متر و اعتبار بالغ بر ۸۰۰۰۰۰۰۰میلیون ریال احداث گردیده که در طول ۵ ماه کار اجرایی در دهه فجر ۹۳ به نتیجه رسید و تحویل خانواده گردید.
در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید؟
از سایت سلام پاوه که همیشه در انعکاس خبرها و خدمات همیار و مددکار ما بودند بی نهایت سپاسگزارم.همچنین از تمامی خیرین عزیز که در ساخت واحد های مددجویان حامی ما بودند تشکر میکنم.از ادارات خذمات رسان آب،برق،گاز و شهرداری که در خدمات ارائه شده ما را همراهی کرده اند تقدیر و تشکر میکنم .همچنین از همکاران خودم در اداره کل بهزیستی استان وشهرستان پاوه که در کارهای خیر و انسان دوستانه پیش قدم هستند نهایت تشکر و قدر دانی را دارم.