پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 02:14

با افزایش دو کاروان به سهمیه حج تمتع و عمره اهل سنت کرمانشاه موافقت شد.

با افزایش دو کاروان به سهمیه حج تمتع و عمره اهل سنت کرمانشاه موافقت شد.

به گزارش سلام پاوه : در پی درخواست حاج ماموستا ملا قادر قادری و اعضای شورای روحانیت پاوه، از سوی مسئولان محترم سازمان حج و زیارت با افزایش یک کاروان حج تمتع سال 94 به ظرفیت 115 نفر و با مسئولیت حاج بهرام علیمرادی و یک کاروان عمره مفرده در ماه مبارک رمضان سال آینده […]

به گزارش سلام پاوه : در پی درخواست حاج ماموستا ملا قادر قادری و اعضای شورای روحانیت پاوه، از سوی مسئولان محترم سازمان حج و زیارت با افزایش یک کاروان حج تمتع سال 94 به ظرفیت 115 نفر و با مسئولیت حاج بهرام علیمرادی و یک کاروان عمره مفرده در ماه مبارک رمضان سال آینده به سرپرستی حاج سیروان فتحی موافقت گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر امام جمعه پاوه: در پی درخواست حاج ماموستا ملا قادر قادری و اعضای شورای روحانیت پاوه با افزایش کاروان های حج تمتع و عمره اهل سنت امام جمعه پاوهاستان کرمانشاه موافقت شد.

بر پایه این گزارش به دنبال درخواست عده زیادی از مردم متدین از شهرهای مختلف اورامانات و با توجه به حجم بالای متقاضیان سفر به حرمین شریفین، اعضای شورای روحانیت پاوه طی درخواستی از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، خواستار افزایش سهیمه حج تمتع و عمره اهل سنت استان کرمانشاه شدند.

متعاقب این درخواست و با پیگیری های مجدد و حضوری حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه، بلاخره از سوی مسئولان محترم سازمان حج و زیارت با افزایش یک کاروان حج تمتع سال 94 به ظرفیت 115 نفر و با مسئولیت حاج بهرام علیمرادی و یک کاروان عمره مفرده در ماه مبارک رمضان سال آینده به سرپرستی حاج سیروان فتحی موافقت گردید.

این خبر بدون تردید موجب رضایتمندی و خوشحالی خیل عظیم مشتاقان سرزمین وحی خواهد شد. در این راستا متقاضیان دارای اولویت میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر شرکت زیارتی نور کوثر مدینه واقع در ورودی شهر پاوه مراجعه نمایند.

لازم است در پایان مراتب تقدیر و تشکر جامعه اهل سنت استان کرمانشاه را از محضر حضرت آیت اله علماء و جناب آقای حاج نجفیان و سایر مسئولان محترم سازمان حج و زیارت، که موجبات خوشحالی متدینین اورامانات را فراهم کردند اعلام داریم.