پ 30 فروردین 1403 ساعت 14:24

خیرین بیش از یک میلیارد ریال به آموزش و پرورش باینگان کمک کردند

خیرین بیش از یک میلیارد ریال به آموزش و پرورش باینگان کمک کردند

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره آموزش و پرورش بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه گفت: بیش از یک میلیارد ریال کمک خیرین برای توسعه، تجهیز و هوشمند سازی مدارس و فضاهای آموزشی این بخش هزینه شد. به گزارش خبرنگار ایرنا حبیب الله مستوفی روز دوشنبه در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز باینگان افزود: […]

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره آموزش و پرورش بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه گفت: بیش از یک میلیارد ریال کمک خیرین برای توسعه، تجهیز و هوشمند سازی مدارس و فضاهای آموزشی این بخش هزینه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حبیب الله مستوفی روز دوشنبه در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز باینگان افزود: خیرین مدرسه ساز حامیانباینگان بزرگی برای آموزش پرورش در امر مدرسه سازی و توسعه و تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری مراکز آموزشی هستند.

وی امنیت، بهداشت و آموزش و پرورش را سه رکن اساسی هر کشوری عنوان کرد و گفت: اگر تعلیم و تربیت در مدارس و خانواده های ما درست باشد کشور ما عاری از هرگونه ناهنجاری بوده و امنیت و آسایش در جامعه حکمفرما خواهد شد.

پرویز ایده پور فرماندار پاوه نیز در این مراسم گفت: خیرین مدرسه ساز با مشارکت خود در امر مدرسه سازی اعتماد خود را به دولت و نظام نشان می دهند.

در این مراسم از 125 خیر مدرسه ساز با اهدای لوح قدردانی شد.

بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه با حدود 10هزار نفر جمعیت در 117 کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.