پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:57

پرویز ایده پور: آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه و امنیت هر کشور است

پرویز ایده پور: آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه و امنیت هر کشور است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه و امنیت هر کشور است . فرماندار شهرستان پاوه در نشست دیدار مربیان و مدیران با وی ، با اساسی خواندن نقش امور تربیتی در آموزش وپرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه و امنیت هر کشور است. […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه و امنیت هر کشور است .
فرماندار شهرستان پاوه در نشست دیدار مربیان و مدیران با وی ، با اساسی خواندن نقش امور تربیتی در آموزش وپرورش اظهار داشت: سعدی فتاحیآموزش و پرورش پایه و اساس توسعه و امنیت هر کشور است.
ایده پور گفت: اکنون نسل جوان و دانش آموزان ما در استفاده از ارتباطات و فضای مجازی به این عرصه و تکنولوژی ورود پیدا کرده اند.
وی افزود: امروزه دشمن با برنامه های متنوع خود در شبکه های اجتماعی با هدف منحرف نمودن دانش آموزان و تسلط بر اذهان عمومی ؛ فضایی ناامن را برای جوانان ما به وجود آورده است.
وی هوشیاری بیشتر مربیان ومشاوران را خواستار شد و گفت: نقش مشاوران و مربیان پرورشی در بحث مقابله باتهدیدات فناوریهای روز و فضای نا امن مجازی امروزه بیش از پیش احساس می شود.
مدیر اموزش وپرورش پاوه نیز ضمن تبریک هفته امور تربیتی وتربیت اسلامی به تبیین برنامه های امور تربیتی ،نقش و رسالت  مربیان و مشاوران تربیتی در مدارس پرداخت.
فتاحی با اشاره به تهدیدات عصر حاضر در حوزه فناوری ،شبکه های اجتماعی ، تندرویهای مذهبی خواستار مساعدت کلیه نهادهای اجتماعی و دولتی در همراهی با آموزش وپرورش شد.
در ادامه این دیدار مشاوران ومربیان پرورشی نیز سخنانی را در راستای معضلات ومشکلات اجتماعی بیان نمودند.