ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:21

پروژه 125 واحدی مسکن مهر شهرستان پاوه افتتاح شد

پروژه 125 واحدی مسکن مهر شهرستان پاوه افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه : پروژه 125 واحدی مسکن مهر شهرستان پاوه روز یکشنبه با حضور مسوولان و مردم مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ایرنا رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه به هنگام افتتاح این واحدهای مسکونی گفت: عملیات اجرایی این پروژه شهریور 89 در زمینی به مساحت پنج هزار و 500 […]

به گزارش سلام پاوه : پروژه 125 واحدی مسکن مهر شهرستان پاوه روز یکشنبه با حضور مسوولان و مردم مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه به هنگام افتتاح این واحدهای مسکونی گفت: عملیات اجرایی این پروژه شهریورآرش رضایی 89 در زمینی به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع و زیربنای 10 هزار و 740 متر مربع شروع شد.

آرش رضایی افزود: این واحدها در پنج بلوک 25 واحدی احداث شده و زیربنای هر واحد 65 متر مربع است و کل انشعابات اعم از آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب وصل شده است.

وی هزینه کل پروژه را 52 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این مبلغ 20 میلیارد ریال سهم آورده اعضاست و مابقی تسهیلات بانکی می باشد.

فرماندار پاوه نیز با اشاره به موانع پیش روی این پروژه گفت: مشکل عمده طرح کمبود میزان نقدینگی بود که مبلغ 50 میلیون ریال به تسهیلات افراد اضافه شد تا امروز شاهد بهره برداری از آن باشیم.

پرویز ایده پور در باره وضعیت پروژه یک هزار و 24 واحدی مسکن مهر پاوه نیز افزود: این پروژه حدود 30 تا 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 600 واحد آن به نام افراد ثبت شده و مابقی فاقد متقاضی است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه تعطیل است و پیمانکار آن خلع شده گفت: دنبال انتخاب پیمانکار جدید برای طرح هستیم تا با رفع مشکلات حقوقی و فنی طرح بتوانیم در آینده نزدیک این پروژه را نیز به سامان برسانیم.

شهرستان پاوه با بیش از 58 هزار نفر جمعیت در 121 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.

مسکن مهر پاوه11

یک پاسخ برای “پروژه 125 واحدی مسکن مهر شهرستان پاوه افتتاح شد

  • نوسودی در تاریخ اسفند 18, 1393 گفت:

    نظرات و دیدگاه ها حتماً باید بر وفق مراد باشد تا به سمع و نظر دیگران برسند؟