پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:24

جشنواره خیرین مدرسه ساز و اولیای مشارکت جو در شهرستان پاوه برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز و اولیای مشارکت جو در شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : هفدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و اولیای مشارکت جو در شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و اولیای مشارکت جو شهرستان پاوه با حضور امام جمعه شهرستان ،مدیر کل نوسازی ،معاون مدیر کل آموزش وپرورش ،مدیر آموزش […]

به گزارش سلام پاوه : هفدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و اولیای مشارکت جو در شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و اولیای مشارکت جو شهرستان پاوه با حضور امام جمعه سعدی فتاحیشهرستان ،مدیر کل نوسازی ،معاون مدیر کل آموزش وپرورش ،مدیر آموزش وپرورش پاوه ، معاون فرماندارپاوه  ،کارشناس امور مشارکت های اداره کل آموزش و پرورش پاوه ،فرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان روسای ادارات کارکنان ستادی، خانواده های خیرین ،اولیاء وهمکاران فرهنگی مشارکت جو در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پاوه برگزار گردید.

سعدی فتاحی مدیرآموزش وپرورش پاوه ضمن تشکر از حاضران و مهمانان جلسه هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از خیرین و اولیای دانش آموزان که در ساخت مدرسه مشارکت داشته اند، عنوان کرد و گفت: موفقیت های آموزش و پرورش با مشارکت خیرین میسر شده است.

وی همچنین کمک های اولیاء مشارکت جو به مدارس شهرستان پاوه در سال گذشته بالغ بر170میلیون تومان اعلام وبیان داشت: به گرمی دست یاری ومشارکت همه عزیزان را درجهت کمک به ساخت وتجهیز مدارس ومبارزه با تهاجم فرهنگی وماهواره ای ،اعتیاد وناهنجاری های اجتماعی را می فشارم و قدر دان و سپاسگزار آنها می باشیم

امام جمعه پاوه در این جشنواره گفت: مردم اورامانات در طول تاریخ مهد و مکان خیرین و اعمال خیر و نیکو بوده اند و نشانه این ادعا هم وجود خیرین بزرگ و نامدار در این دیار است.

ماموستا ملا قادر قادری اظهار کرد: تشویق، قدردانی و قدرشناسی از خیرین و اعمال نیک یک تکلیف و وظیفه دینی و انسانی است که قرآن و ماموستا قادریبزرگان دین بر انجام آن برای تداوم و استمرارش همواره تاکید داشته اند.

امام جمعه پاوه اظهار کرد: پرونده انسان بعد مرگ در سه موضوع، گشوده خواهد ماند، اولین موضوع کارهای نیک و امور است و موضوع دوم نیز تربیت کردن فرزند صالح است ضمن اینکه آن نوع علم و آگاهی که موجب بهره مندی مردم در جامعه شود نیز موضوع دیگری است که باعث می شود در کارنامه اعمال ما ثبت شود.

وی افزود: احداث مدرسه و تجهیز آن برای تحصیل علم و ساختن آینده هر جامعه و کشور است اما اگر در این فضاها افکار اسلامی و اخلاقی مبتنی بر دین آموزش داده نشود به هیچ عنوان هدف و نیت آن خیرین عزیز در انجام امور خیرشان عملی نخواهد شد.

ازدیگر برنامه هایی که مجری جشنواره (سرکارخانم ژاله فرجام ) نام برد اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان دبیرستان شهدای هشتم آبان به سرپرستی آقای احسان حسنی بود که به شیوایی اجراء گردید ونیز پخش کلیپ از فعالیت های ساخت وساز مدارس وخیرین مورد نظر که توسط آقای بهمن امینی آماده شده بود نام برد. از همه مهمتر ایثار فرهنگیان ارجمندی که با اهدئ بخشی از حقوق خویش بصورت ماهیانه در این فعل مثبت مجریان امر را همراهی می نمایند قابل توجه وتقدیر می باشد.

در پایان از خیرین مدرسه ساز و اولیاء مشارکت جوی شهرستان با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

اسامی خیرین مدرسه ساز واهداء کننده گان زمین برای مدارس شهرستان پاوه وتجهیز کنندگان مدارس به سیستم گرمایشی :

1- مرحوم حاج ماموستا ملا محمد زاهد ضیایی که با اهداء زمین دبستان محمد زاهد ضیایی .

3- حاجیه زیبا قسیمی خواهر شهید ومادر شهید با اهداء زمین مدرسه نمونه دولتی دخترانه شهید فاتح نقشبندی .

4- مرحوم حاج عنایت شیانی اهداء زمین مدرسه حاج عنایت شیانی.

5- مرحوم وهاب فهیمی اهداء زمین و احداث مدرسه وهاب فهیمی .

6- مرحوم قادر بیک نجفی اهداء خانه شخصی در جهت امر آموزش .

7- مرحوم حاج علی احسن امینی اهداء زمین در روستای چورژی.

8- مرحوم سید علی رایزن اهداء زمین در چورژی .

9- مرحوم زربان اهدائ زمین در خانقاه .

10-مرحوم حاج محمد رشید احمدی با اهداء زمین برای مدرسه گلال.

11- اهالی دوریسان با اهداء زمین برای ساخت مدرسه ،

پایان بخش برنامه ها علاوه بر تقدیر از مساعی عزیزانیکه در برگزاری مطلوب مراسم مایه ها نمودند(آقایان آهنگری پور، امینی، بیگامیری، احمدی،فرجام، اداره ارشاداسلامی و…)  از نیز  خیرین مدرسه ساز شهرستان بااهداء لوح تقدیروهدایایی تجلیل به عمل آمد.

همچنین لازم به ذکر است که در این جشنواره از شرکت کولهام سد داریان وشرکت حراء هیروی بخاطر تجهیز سیستم گرمایشی وساخت وتعمیر سرویس بهداشتی مدارس روستایی ، واز همه خیرین حاضر که بصورت نقدی وخرید سیستم های هموشمند مدارس ، خرید البسه وپوشاک برای دانش وهمکاران فرهنگی که بصورت ماهانه کمک نقدی آنها از حقوق شان کسر می گرددتقدیر و تشکر شد.

جشنواره خیرین مدرسه ساز

ماموستا

6

5

1

2

3

4

بهمن امینی

جشنواره خیرین مدرسه ساز

7 پاسخ برای “جشنواره خیرین مدرسه ساز و اولیای مشارکت جو در شهرستان پاوه برگزار شد

  • همشهری در تاریخ اسفند 10, 1393 گفت:

    اجرکم عندالله

  • نوسودی در تاریخ اسفند 9, 1393 گفت:

    تو نیکی می کن و در دجله انداز / که ایزد در بیابانت دهد باز

  • نسیم شاهو در تاریخ اسفند 9, 1393 گفت:

    بیشتر خیرینی که سالهای گذشته در امر مدرسه سازی سهیم بوده اند و اسامی انها درج شده است از قشر متوسط از لحاظ درامدی بوده و بیشتر آنها هم که از بزرگان تاریخ شهرمان می باشند از بین ما رفته اند.
    همشهریان زیادی داریم که وضعیت خوبی از لحاظ مالی بدست اورده اند که از این بابت خدا را شاکریم که همشهریانی د اریم ثروتمند که ان شاالله که برکت در مال و زندگی شان بیش از پیش دیده شود.
    انتظاری که از این عزیزان وجود دارد مشارکت بیشتر در امور خیریه مخصوصاً مدرسه سازی است تا بتوانند مانند گذشتگان نام نیکی را برای خود به یادگار بگذارند. از امام جمعه و مسولین محترم، ثروتمندان و بازاریان و … انتظار می رود که ورودی عالمانه به این حوزه نمایند که می تواند خیر و برکت دنیوی و اخروی را عایدشان نماید.

  • معلم در تاریخ اسفند 8, 1393 گفت:

    بعضی ها وقف میکنند و باقیات و صالحات ذخیره می کنند.
    بعضی ها هم مصادره می کنند و زمین و راه اصلی مردم را تصرف می کنند.
    خداوندا گروه واقفان راه فزونی ده
    گروه متجاوزان را بکاه

    مدیر سایت سلام پاوه هم کمی حرفه ای تر برخورد کند و نظرات را به سلیقه شخصی خود فیلتر نکند و بگذارد تا سایتش در پویایی مردم موثر تر باشد.

  • همکار در تاریخ اسفند 7, 1393 گفت:

    امیدوارم الگویی خوب باشد برای پوداران عزیز

  • ذره بین در تاریخ اسفند 7, 1393 گفت:

    اجرکم عند الله…

  • صبا نمامیان در تاریخ اسفند 7, 1393 گفت:

    آفرین بر تمامی خیران محترم که نام خود را ماندگار نمودند از حاجی ماموستا ملا محمد زاهد ضیایی تا اهالی دوریسان؛
    خداوند به همگی جزای خیر دهد و امثال این بزرگان را در میان ما فزونی بخشد ان شاالله