پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:18

مرزبانی بازوی توانمند دولت در توسعه اقتصادی مرزنشینان است

مرزبانی بازوی توانمند دولت در توسعه اقتصادی مرزنشینان است

به گزارش سلام پاوه؛ فرماندار پاوه، گفت: نیروی مرزبانی، بازوی توانمند دولت در توسعه اقتصادی و ارتقای معیشت مرزنشینان است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ پرویز ایده پور روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهی هنگ مرزی این شهرستان که با حضور مسوولان و مردم در مسجد هنگ مرزی، برگزار شد از […]

81517559-6294762به گزارش سلام پاوه؛ فرماندار پاوه، گفت: نیروی مرزبانی، بازوی توانمند دولت در توسعه اقتصادی و ارتقای معیشت مرزنشینان است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ پرویز ایده پور روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهی هنگ مرزی این شهرستان که با حضور مسوولان و مردم در مسجد هنگ مرزی، برگزار شد از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای مرزبانی در حفاظت از مرزهای شهرستان پاوه قدردانی کرد.

وی گفت: با وجود 84 کیلومتر مرز مشترک این شهرستان با اقلیم کردستان عراق، این مرز همواره از پاکترین مرزهای استان و کشور بوده است که البته عواملی چون فرهنگ بسیار بالای مردم مرزنشین، اقتدار نیروهای مرزبانی و نیروهای سپاه پاسداران در این خصوص، اثرگذار بوده است.

فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه نیز با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مرزبانی با وجود 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، گفت: نیروهای مرزبانی در کنار نیروهای مقتدر سپاه و ارتش هر گونه چشم طمع به تمامیت ارضی کشورمان را با اقتدار تمام کور خواهد کرد

سردار کیومرث شیخی خواستار تعامل هر چه بیشتر نیروهای مرزبانی و برخورد همراه با عطوفت و مهربانی با مردم و مرزنشینان شد.

گفتنیست؛ سرهنگ حجت الله کریمی به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان پاوه معرفی و از زحمات پنج ساله سرهنگ یحیی الهی فرمانده سابق این هنگ در شهرستان پاوه قدردانی شد.

شهرستان پاوه با بیش از 58 هزار نفر جمعیت در 121 کیلومتری شمال غرب استان کرمانشاه قرار دارد.