پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:08

23 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه تصویب شد

23 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه تصویب شد

به گزارش سلام پاوه؛ در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه به ریاست فرماندار، 23 طرح با اعتباری افزون بر 9 میلیارد ریال تصویب شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ پرویز ایده پور روز دوشنبه در این نشست، اظهار کرد: این طرح ها که در زمینه های تولیدی، کشاروزی و خدماتی […]

81517033-6293833به گزارش سلام پاوه؛ در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه به ریاست فرماندار، 23 طرح با اعتباری افزون بر 9 میلیارد ریال تصویب شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ پرویز ایده پور روز دوشنبه در این نشست، اظهار کرد: این طرح ها که در زمینه های تولیدی، کشاروزی و خدماتی هستند شامل تولید سنگ مصنوعی، خرید بیل مکانیکی،کشت زعفران، زنبور داری، احداث گلخانه های کوچک خانگی، پرواربندی، احداث نهالستان و باغ می باشند.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها که زمینه ایجاد شغل برای 30 تن را ایجاد می کند، 9 میلیارد و 870 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که در قالب تسهیلات به مجریان طرح ها پرداخت می شود.

ایده پور به اشتغال پیش بینی شده امسال در شهرستان که در سامانه رصد ثبت شده است، اشاره کرد و گفت: پیش بینی ایجاد اشتغال برای این شهرستان 499 نفر بوده است که تا کنون 867 نفر (معادل 184 درصد) اشتغال در سامانه رصد برای شهرستان ثبت شده است.

شهرستان پاوه با 58 هزار تن جمعیت و با طبیعتی زیبا و جنگلی در 120کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

یک پاسخ برای “23 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه تصویب شد

  • صبا نمامیان در تاریخ اسفند 5, 1393 گفت:

    این طرحها هنوز در مراحل اولیه هستند و تازه به تصویب رسیده اند اما آمار اشتغال آنها از هم اکنون بعنوان شاعلین در پاوه ارایه می گردد!
    خیلی مانده تا این طرحها به نتیجه برسند و از طریق آنها بعضی ها شاغل شوند.