چ 29 فروردین 1403 ساعت 02:24

درخشش سهیل احمدی در مسابقات المپیاد دانشجویی کونگ فو

درخشش سهیل احمدی در مسابقات المپیاد دانشجویی کونگ فو

به گزارش سلام پاوه؛ سهیل احمدی ورزشکار شهرستان پاوه در مسابقات المپیاد دانشجویی کونگ فو خوش درخشید. به گزارش خبرنگارسلام پاوه؛ سهیل احمدی دانشجوی رشته ی مهندسی شهرسازی دانشگاه کردستان که در مسابقات المپیاد دانشجویی کونگ فو شرکت کرده بود پس از راهیابی به مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه سوم کشور شد. لازم به […]

11007474_777198862362799_2135534059_nبه گزارش سلام پاوه؛ سهیل احمدی ورزشکار شهرستان پاوه در مسابقات المپیاد دانشجویی کونگ فو خوش درخشید.

به گزارش خبرنگارسلام پاوه؛ سهیل احمدی دانشجوی رشته ی مهندسی شهرسازی دانشگاه کردستان که در مسابقات المپیاد دانشجویی کونگ فو شرکت کرده بود پس از راهیابی به مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

لازم به ذکر است که در این مسابقات نمایندگانی از 22 استان در این المپیاد حضور داشتند.همچنین وی از شاگرادان سوران قمری ورزشکار با اخلاق و موفق رشته کونگ فو می باشد.

پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه این موفقیت را به آقای سهیل احمدی و خانواده محترم  و جامعه ورزش پاوه تبریک عرض می نماید.

2 پاسخ برای “درخشش سهیل احمدی در مسابقات المپیاد دانشجویی کونگ فو

  • سید علیاحمدی زاده در تاریخ مرداد 11, 1398 گفت:

    کلاساتون کجاست

  • هیات کونگ فو و هنرهای رزمی پاوه در تاریخ اسفند 6, 1393 گفت:

    تبریک به کونگ فو کاران عزیز سهیل احمدی و مسعود دلشاد از کونگ فو کاران با اخلاق و متواضع که بیش از این توانای و لیاقتش را دارند امید است شاهد حضورآنها درتیم ملی باشیم با سپاس ازاساتید این عزیزان استاد نازار محمودی فرو استاد منصور فرزد و مربی جوان وفروتن استاد سوران قمری با سپاس از سایت سلام پاوه