ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:15

بیشترین میزان بارش استان کرمانشاه در پاوه و مسدود شدن راه ارتباطی 35 روستا

بیشترین میزان بارش استان کرمانشاه در پاوه و مسدود شدن راه ارتباطی 35 روستا

به گزارش سلام پاوه؛ رییس اداره راه و شهرسازی پاوه گفت: بارش برف راه ارتباطی 35 روستای این شهرستان را با جمعیتی حدود 10 هزار نفر مسدود کرد. به گزارش سلام پاوه؛ ابراهیم شهریاری روز شنبه به ایرنا افزود: بارش برف که از بعد از ظهر جمعه آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد، این شهرستان را […]

81514181-6288820به گزارش سلام پاوه؛ رییس اداره راه و شهرسازی پاوه گفت: بارش برف راه ارتباطی 35 روستای این شهرستان را با جمعیتی حدود 10 هزار نفر مسدود کرد.

به گزارش سلام پاوه؛ ابراهیم شهریاری روز شنبه به ایرنا افزود: بارش برف که از بعد از ظهر جمعه آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد، این شهرستان را کاملا سفید پوش کرده است.

وی اظهار کرد: ارتفاع برف در شهر پاوه بیش از 15 سانتیمتر و در ارتفاعات از جمله سه راهی شهدا به بیش از 80سانتیمتر رسیده است.

وی گفت: با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی، راه ارتباطی تعدادی از روستاها بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی راه دیگر روستاها ادامه دارد.

پرسنل اداره راه و شهرسازی و امدادگران جمعیت هلال احمر پاوه با حضور در محورهای ارتباطی این شهرستان تا نیمه های شب، شبی امن و ایمن را برای مسافران این محور فراهم کردند که حاصل این تلاش و همدلی در راه نماندن هیچ مسافر و خودرویی بود.

پرویز ایده پور فرماندار و رییس ستاد بحران پاوه که این اکیپ ها را مدیریت می کرد در پایان از زحمات تمامی راهداران و امدادگران این شهرستان قدردانی کرد.

با وجود بیشترین میزان بارش استان کرمانشاه در پاوه و برودت هوا و یخبندان معابر، آموزش و پرورش مدارس نوبت صبح این شهرستان را در هیچ مقطعی تعطیل نکرد.

شهرستان پاوه با 58 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.