پ 30 فروردین 1403 ساعت 15:40

فینالیستهای مسابقات فوتسال جوانان پاوه (جام دوستی) مشخص شدند

فینالیستهای مسابقات فوتسال جوانان پاوه (جام دوستی) مشخص شدند

به گزارش سلام پاوه : در ادامه مسابقات فوتسال جوانان جام دوستی که در هفته جاری در محل سالن 2500 نفری پاوه برگزار شد دو تیم راه یافته به فینال این مسابقات مشخص شدند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در بازی اول مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری منصورآقایی و دالانی پاوه به […]

به گزارش سلام پاوه : در ادامه مسابقات فوتسال جوانان جام دوستی که در هفته جاری در محل سالن 2500 نفری پاوه برگزار شد دو تیم راه یافته به فینال این مسابقات مشخص شدند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در بازی اول مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری منصورآقایی و دالانی پاوه به مصاف همدیگر رفتند که تیم شهرداری منصورآقایی فوتسال جام دوستیموفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم دالانی را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابد .

دیگر بازی این مرحله را دو تیم شهید چمران چورژی و دوستان پاوه برگزار کردند که در وقت قانونی دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند که در وقت های اضافه و پایانی این مسابقه تیم دوستان موفق به گلزنی شد و حریف تیم فوتسال شهرداری منصورآقایی در فینال مسابقات شد .

بنابراین بازی رده بندی بین دو تیم دالانی پاوه و شهیدچمران چورژی و فینال این مسابقات بین دو تیم شهرداری منصورآقایی و دوستان پاوه روز یکشنبه مورخه 3/12/93 در سالن 2500 نفری برگزار می گردد .

یک پاسخ برای “فینالیستهای مسابقات فوتسال جوانان پاوه (جام دوستی) مشخص شدند

  • بازیکن در تاریخ اسفند 2, 1393 گفت:

    باسلام خدمت همه عزیزان لطفا فردا ساعت 15:30در سالن شهیدچمران حهت تشویق تیم های دالانی وشهیدچمزان حضوزداشته باشید