ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 03:08

چهار مورد وقف در شهرستان پاوه به ارزش بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان

چهار مورد وقف در شهرستان پاوه به ارزش بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان

به گزارش سلام پاوه؛ چهار مورد وقف در شهرستان پاوه به ارزش بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان صورت گرفت. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، این چهار مورد وقف در شهرستان پاوه که به ارزش بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هستند به […]

به گزارش سلام پاوه؛ چهار مورد وقف در شهرستان پاوه به ارزش بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان صورت گرفت.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، این چهار مورد وقف در شهرستان پاوه که به ارزش بیش از ملا هادی رمضانییک میلیارد و سیصد میلیون تومان هستند به شرح زیر می باشد:

یک قطعه زمین در شهرستان پاوه
رمضانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه با اعلام این خبر گفت : واقف خیر اندیش اسماعیل فتاحی با حضور در اداره اوقاف این شهرستان یک قطعه زمین به متراژ 280 متر مربع با نیت احداث مسجد وقف نمود .
وی ادامه داد : ارزش تقریبی این زمین هشتصد میلیون تومان است

یک قطعه زمین در شهرستان نودشه
ماموستا رمضانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه در این باره گفت : واقف خیر اندیش محمد شهریاری با حضور در اداره اوقاف این شهرستان یک قطعه زمین به متراژ 390 متر با نیت ساخت مسجدنودشه وقف نمود .
وی ارزش تقریبی این وقف را سیصد میلیون تومان عنوان کرد.

یک باب منزل مسکونی در شهرستان پاوه
ماموستا رمضانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه در این باره گفت : خانم شیرین صادقیانی یک باب منزل مسکونی را در مرکز شهر پاوه با نیت هزینه های جاری مسجد حضرت عبداله پاوه وقف نمود . وی ارزش تقریبی این وقف را دویست میلیون تومان عنوان کرد .

یک اصله درخت گردو در پاوه
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه در این باره گفت :
واقف خیراندیش ملانصرالدین خدادادی یک اصله درخت گردو را جهت هزینه های جاری مسجدالنبی (ص) روستای هانی گرمله این شهرستان وقف نمود .
وی ارزش تقریبی این وقف را ده میلیون تومان عنوان کرد .

3 پاسخ برای “چهار مورد وقف در شهرستان پاوه به ارزش بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان

  • رهگذر در تاریخ اسفند 10, 1393 گفت:

    سلام سلام صدتا سلام – خان دایی جان خان دایی جان

  • صبا نمامیان در تاریخ اسفند 3, 1393 گفت:

    با توجه به دینمداری همشهریانمان و ارزش واقعی وقف از دیدگاه دین مبین اسلام، بنظر می رسد اگر مدیریت اوقاف نگاه بهتری را لحاظ می نمود و به قضایا و احترام و تکریم مردم با نگاهی بهتر می نگریست اموال و املاک بسیار بیشتری بعنوان موقوفه توسط مردم وقف می گردید.

  • شهروند در تاریخ اسفند 2, 1393 گفت:

    فکر کنم اشتباه تایپی شده کاک فرهاد یک اصله گردو10میلیون تومان؟؟؟؟؟؟از تمامی واقفین عزیز هم تشکر میکنم وامیدوارم اجر قیامت شامل حال آن بزرگواران شود