ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 05:23

شادی مردم پاوه از بارش برف

شادی مردم پاوه از بارش برف

به گزارش سلام پاوه : بارش برف که از روز دوشنبه در پاوه آغاز شد و تا شب گذشته ادامه داشت، موجب شادی مردم این شهرستان مرزی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ، بارش برف در پاوه تمامی این شهرستان را سفیدپوش کرد و موجی از شادی و نشاط را برای مردم به همراه […]

به گزارش سلام پاوه : بارش برف که از روز دوشنبه در پاوه آغاز شد و تا شب گذشته ادامه داشت، موجب شادی مردم این شهرستان مرزی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ، بارش برف در پاوه تمامی این شهرستان را سفیدپوش کرد و موجی از شادی و نشاط را برای مردم به همراه داشت بطوریکه مردم از هادی زامیادخانه هایشان بیرون آمدند و با قدم زدن در خیابان ها و بعضا برف بازی و درست کردن آدم برفی برای کودکانشان شادمان و خوشحال از نزول این رحمت و برکت الهی بودند.

رییس اداره راه و شهرسازی پاوه هم گفت: بارش برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی 35 روستا با جمعیتی بالغ بر10هزار نفر شد که با تلاش پرسنل راهداری این اداره این راه های ارتباطی صبح امروز بازگشایی شد.

ابراهیم شهریاری، ارتفاع برف در شهر پاوه و محور سریاس را 30 سانتیمتر، محور سه راهی شهدا و جاده پاوه به مریوان را بیش از50 سانتیمتر اعلام کرد و افزود: راه ارتباطی پاوه به مریوان از محور دالانی به دلیل بارش برف و کولاک کماکان مسدود است.

یک پاسخ برای “شادی مردم پاوه از بارش برف

  • علی در تاریخ اسفند 2, 1393 گفت:

    سلام .
    خیلی متاسفیم برای روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه که هیچگونه اطلاع رسانی جهت تاخیر یا تعطیل بودن مدارس ابتدایی شهر پاوه رانتوانستند از طریق رسانه ها ویا پیامک به والدین دانش آموزان اعلام نمایند.واقعا جای تاسف دارد برای اینگونه مدیریت ها