ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 12:20

همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان پاوه برگزار شد

همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : همایش بصیرتی و تقدیر از ناظرین شورای نگهبان پاوه همزمان با جشن های دهه مبارک فجر در سالن آمفی تئاتر پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم جشن انقلاب و همایش بصیرت ناظرین شورای نگهبان پاوه عصر روز دوشنبه 20 بهمن ماه در سالن ارشاد اسلامی پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : همایش بصیرتی و تقدیر از ناظرین شورای نگهبان پاوه همزمان با جشن های دهه مبارک فجر در سالن آمفی تئاتر پاوه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم جشن انقلاب و همایش بصیرت ناظرین شورای نگهبان پاوه عصر روز دوشنبه 20 بهمن ماه در سالن ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

 حاج علی احمد باباخاص سرپرست دفتر شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شهرستان پاوه با اشاره به نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و باباخاصدستاورد های آن و نقش رهبری امام خمینی (ره) ودر تداوم و سیر تکاملی این نظام اسلامی و مردمی به مدیریت و هدایت آگاهانه مقام معظم رهبری پرداختند و از هوشیاری و زحمات ناظرین تلاشگر شورای نگهبان در کنار سایر عوامل برگزار کننده برای انتخابات سالم در سنوات گذشته تقدیر و آمادگی این مجموعه نظارتی برای انتخابات باشکوه در سال آینده را اعلام نمود.

سخنران ویژه این همایش آقای موسوی از اساتید مراکز علمی استان بود که در مورد سیر تاریخی نهضت های اسلامی و مردمی و نقاط ضعف و قوت آنها و توطئه های استکبار که منجر به انحراف و شکست شدند به

استثنای انقلاب شکوهمنداسلامی ایران به رهبری امام بزرگوار که بر اساس سه اصل اسلامیت و رهبری دینی و

پشتیبانی کامل مردمی که در مقابل همه توطئه ها و تهاجم موسوینظامی وسیاسی و فرهنگی دشمنان پیروز و در عرصه های علمی و تکنولوژی و عمرانی و خدماتی و اقتصادی پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.

لذا با رعایت سه اصل اساسی مذکور همچنان لطف و وعده های خداوند عز و جل را کماکان همراه خود خواهیم داشت و پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود .انشالله .

وی  در پایان در پیروی کامل از دستورات قرآن و توصیه های امام(ره)و رهبری جهت تحقق اقتصاد اسلامی و عبور از مشکلات موجود تاکید نمود.

شورای نگهبان پاوه

شورای نگهبان

باباخاص

موسوی