قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
شما اینجا هستید
اخبار » همایش پیاده روی خانوادگی در نوسود برگزار شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت شورای اسلامی شهر نوسود و ستاد برگزاری دهه مبارک فجر بخش نوسود ، همایش پیاده روی خانوداگی با استقبال شهروندان نوسودی برگزار شد.

مصطفی عینی سرپرست بخشداری نوسود به خبرنگار سلام پاوه گفت : ضمن تبریک دهه مبارک فجر هدف از اجرای این برنامه را گسترش فرهنگ ورزش مصطفی عینیهمگانی، ایجاد شور و نشاط عمومی در بین شهروندان عنوان کرد.

این همایش پیاده روی خانوادگی در ارتفاعات مشرف به کوه شمشی با استقبال شهروندان بخش نوسود برگزار شد همچنین در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در این برنامه جوایزی اهداء گردید.

همایش پیاده روی نوسود5

همایش پیاده روی نوسود5

همایش پیاده روی نوسود5

همایش پیاده روی نوسود5

منصور وهابی

همایش پیاده روی نوسود5

  1. ذره بین

    در انجا وظیفه خود را میدانم که ذکر چند نکته رو بیان کنم چون ما هم ورزشکار و ورزش دوست هستیم”””””””””

    چه ورزشی را در چه سنی شروع کنیم؟

    رهنمودهای زیادی در مورد زمان شروع و چگونگی شروع شرکت در ورزش وجود دارد. این رهنمودها بر اساس بهبود عملکرد و عوامل خطرزا طراحی شده‌اند…
    سنین ۶-۲ سالگی: لازم است کودکان بیشتر در فعالیت‌های شادی‌آور و فرح‌بخش شرکت کنند. در این سن کودک، توانایی شرکت در ورزش‌های سازمان‌یافته مانند فوتبال را ندارد زیرا توانایی حرکتی و تعادلی کامل نیست و محدوده توجه او محدود است.
    مهارت‌هایی مانند دویدن، پریدن و شنا را می‌توان به کودک آموزش داد. در این سن، ورزش باید با حداقل آموزش باشد و از ایجاد رقابت و مسابقه بین کودکان جلوگیری شود. هدف اصلی باید لذت بردن از ورزش باشد.

    سنین ۱۰-۶ سالگی: گرچه بهبود تعادل و حرکت به‌دست آمده اما هنوز هماهنگی لازم بین دست و چشم به‌وجود نیامده است بنابراین کودک می‌تواند به‌طور محدود به ورزش‌های سازمان‌یافته بپردازد. ورزش‌هایی مانند ژیمناستیک، شنا، تنیس برای کودک مناسب است. در این سن تاکید بر آموزش تکنیک است و باید به رقابت و مسابقه کمتر اهمیت داده شود.

    سنین ۱۲-۱۰ سالگی: سطح شعور و فهم و توانایی یادگیری، تعادلی و حرکتی کودک افزایش می‌یابد و می‌تواند حرکت‌های پیچیده و تکنیک و تاکتیک را یاد بگیرد و در ورزش‌های سازمان‌یافته و برخوردی شرکت کند.
    ورزش‌هایی مانند والیبال، بیسبال، فوتبال و دوچرخه‌سواری برای این سنین مناسب هستند.
    در باشگاه‌ها تمرین با وزنه‌های کوچک ایرادی ندارد ولی ورزش‌هایی مانند وزنه‌برداری و پاورلیفتینگ برای کودکان ممنوع است.

    بدنسازی با وزنه باید بعد از سن بلوغ آن هم همواره تحت‌نظر مربی انجام گیرد. ورزش‌های پربرخورد و تماسی مانند بوکس، کشتی، هاکی و پاورلیفتینگ بهتر است بعد از ۱۵ سالگی شروع شوند ولی به‌طور کلی می‌توان گفت مناسب بودن شدت و نوع ورزش را رضایتمندی کودک و لذت بردن او تعیین می‌کند. علاوه بر این، ورزش تاثیری بر سن بلوغ ندارد مگر در دخترانی که رژیم غذایی شدید گرفته باشند و والدین نباید از این بابت نگران باشند.

    با تشکر

  2. اردشير

    ماشاالله چه جمعيتي چرا اينقد شلوغه ؟ عجب زير دست وپا له نشده ن مسولين محترم .عجب ژستي گرفته اند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری ،تحلیلی سلام پاوه |