پ 30 فروردین 1403 ساعت 15:04

معاون فرماندار پاوه: زنان پرچمدار بیداری اسلامی هستند

معاون فرماندار پاوه: زنان پرچمدار بیداری اسلامی هستند

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه با بیان اینکه زنان پرچمدار بیداری اسلامی هستند، گفت: زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نیز همواره نقش موثر و تاثیرگذاری داشته اند. به گزارش خبرنگار ایرنا، ناهید امین زاده روز چهارشنبه در همایش انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و سبک زندگی افزود: انقلاب اسلامی شخصیت واقعی […]

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه با بیان اینکه زنان پرچمدار بیداری اسلامی هستند، گفت: زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نیز همواره نقش موثر و تاثیرگذاری داشته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناهید امین زاده روز چهارشنبه در همایش انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و سبک زندگی افزود: انقلاب اسلامی شخصیت واقعی زن را ناهید امین زاده در جامعه احیا و تقویت کرد و زنان ایران اسلامی همدوش با مردان در تمامی صحنه ها و عرصه ها حرکت کرده اند.

وی اظهار کرد: زنان ما با حفظ حجاب و پاکدامنی خویش و ضمن حضور در عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باید اولویت اول خود را حفظ و تقویت بنیان خانواده بدانند.

وی با اشاره به اعمال غیرانسانی افراد و گروه های تندرو در خصوص زنان به نام اسلام گفت: این افراد و گروه ها که دست نشانده و نوکر استکبار هستند، هدفشان تضعیف اسلام و ترویج فرهنگ تحجر است که نیازمند هوشیاری بیشتر مسلمانان بویژه زنان است.

در حاشیه این همایش نمایشگاه توانمندی های زنان شهرستان پاوه بر پا شد.

در این نمایشگاه که با همکاری و مشارکت دستگاه های اداری در سرسرای فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه بر پا شده است، توانمندیهای زنان در زمینه های صنایع دستی، پخت غذاهای سنتی و امور فرهنگی، هنری و امداد و نجات و کمک های اولیه به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا پایان دهه مبارک فجر برای بازدید عموم دایر است.

شهرستان پاوه در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است