ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:58

مطالعات بزرگراه قزانچی به پاوه در استان کرمانشاه آغاز شد

مطالعات بزرگراه قزانچی به پاوه در استان کرمانشاه آغاز شد

به گزارش سلام پاوه : مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: کارهای مطالعات مقدماتی بزرگراه قزانچی به پاوه برای کاهش بار ترافیکی در شمال و شمالی غربی استان کرمانشاه آغاز شده است. مهرداد آهکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مجموع بزرگراه قزانچی به پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: کارهای مطالعات مقدماتی بزرگراه قزانچی به پاوه برای کاهش بار ترافیکی در شمال و شمالی غربی استان کرمانشاه آغاز شده است.

مهرداد آهکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مجموع بزرگراه قزانچی به پاوه با تمام ورودی و خروجی به 250 کیلومتر می‌رسد که با جاده پاوه روانسرتوجه به تردد بالای این مسیر برای رفاه حال رانندگان ساخت این بزرگراه در دو مسیر انجام می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مناقصه ساخت بزرگراه قزانچی به پاوه برگزار شده است، گفت: در حال حاضر پیگیری‌های لازم برای اخذ مصوبه کمیسیون ماده 215 که برای پروژه‌های عمرانی ضرورت دارد در حال انجام است.

آهکی در باره دو مسیر بزرگراه قزانچی به پاوه افزود: مسیر شماره یک از سه‌راهی قزانچی آغاز و تا روانسر، پاوه، نوسود ادامه دارد و در نهایت به بازارچه شوشمی می‌رسد و در مسیر دوم این بزرگراه از سه‌راهی بیاشوش آغاز و تا جوانرود، تازه‌آباد ادامه و به بازارچه شیخ صله ختم می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درباره ترمیم کمربندی شهر پاوه، گفت: با توجه به اینکه خیابان‌های شهرستان پاوه کمتر از شش متر عرض دارد برای جلوگیری از وقوع حوادث برای ساکنان شهرستان پاوه ترمیم کمربندی این شهرستان ضرورت دارد.

آهکی پیرامون روند تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه گفت: قطعه بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه دارای 403کیلومتر است که تاکنون 316کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده و برای تکمیل این قطعه کمتر از 4هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.