پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:31

چند خبر از آغازین روز دهه مبارک فجر در پاوه

چند خبر از آغازین روز دهه مبارک فجر در پاوه

به گزارش سلام پاوه :مسوولان شهرستان پاوه همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور در بیت امام جمعه پاوه با آرمان های والای انقلاب اسلامی و رهبری تجدید بیعت کردند. به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه پاوه در این دیدار با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به توفیقات و پیشرفت های بدست […]

به گزارش سلام پاوه :مسوولان شهرستان پاوه همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور در بیت امام جمعه پاوه با آرمان های والای انقلاب اسلامی و رهبری تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه پاوه در این دیدار با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به توفیقات و پیشرفت های بدست آمده در کشور اشاره کرد و گفت: در دیدار با امام جمعهسی و شش سال اخیر با وجود توطئه های فراوان دشمنان علیه این انقلاب، شاهد موفقیت های فراوانی در زمینه های مختلف در کشور بوده ایم.

ماموستا ملا قادر قادری، با بیان اینکه این موفقیت ها مرهون خون شهدا، تدبیر و درایت رهبری، تلاش و زحمات مسوولان و همراهی و حضور مردم بوده است، افزود: باید همواره شاکر و سپاسگزار این نعمات باشیم.

وی مهمترین نعمت موجود در کشور را وجود امنیت پایدار دانست و گفت: این در حالی است که این نعمت در بسیاری از کشورهای جهان و حتی آنانی که خود را مهد دموکراسی می دانند دچار چالش شده است.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: با وجود توفیقات بدست آمده، منکر وجود مشکلاتی از قبیل گرانی، ضعف کارهای فرهنگی و بیکاری نیستیم و باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.

ماموستا قادری تاکید کرد: نباید نقش مردم پاوه و اورامانات در شکل گیری، پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

وی با انتقاد از فیلم (چ) و نادیده گرفتن نقش مهم مردم پاوه در حماسه شکست حصر این شهر گفت: متأسفانه در این فیلم نقش سرنوشت ساز مردم پاوه کاملا نادیده گرفته شد که این نوعی بی انصافی و تحریف تاریخ مردمی است که خود در قید حیات هستند.

فرماندار پاوه نیز رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را وجود اسلام عنوان کرد و گفت: این انقلاب توسط روحانیت آغاز شد و با روحانیت با اقتدار تداوم پیدا کرد.

پرویز ایده پور، با بیان اینکه حذف روحانیت یعنی حذف انقلاب افزود: دشمن همواره درصدد حذف روحانیت از انقلاب بوده و هست.

خبر دوم فرماندار پاوه: مهمترین راهکار مقابله با دشمنان افزایش علم و آگاهی دانش آموزان است

 فرماندار پاوه گفت: دشمنان افکار وعقاید جوانان ما را هدف قرار داده اند و مهمترین راهکار برای مقابله با این توطئه ها افزایش علم و آگاهی دانش آموزان است.

 پرویز ایده پور روز یکشنبه در مراسم سالروز ورود امام (ره) به کشور با اشاره به عوامل مؤثر و سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب اسلامی، از فرهنگیان و دانش آموزان به فرماندار پاوهعنوان عناصر مهم پیروزی انقلاب اسلامی نام برد.

وی گفت: آنچه امروز بسیار مهم است این است که با وجود وعده و وعیدها و پیش بینی های سیاست مداران غربی مبنی بر عمر کوتاه انقلاب اسلامی ایران، امروز شاهدیم که با وجود توطئه های گوناگون 36 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد.

ایده پور افزود: هر روز شاهد پیشرفت، تعالی و ترقی کشور در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و …. هستیم و همگان شاهد هستند که انقلاب اسلامی ایران و ملت سرافراز آن همچنان عزتمند و مقتدر گام های رو به جلو خویش را بر می دارد.

فرماندار پاوه در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی اگر با محوریت دین باشد دشمنان را ناامید خواهد کرد.

خبر سوم : جشن و پایکوبی در میدان مولوی پاوه به مناسبت سالگرد ورود حضرت امام (ره) به ایران و آغاز دهه فجر

همزمان با آغاز دهه فجر و جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه برنامه جشن و پایکوبی راس ساعت 9:33 دقیقه صبح روز یکشنبه همزمان با ورود حضرت امام (ره) به وطن در میدان مولوی پاوه با استقبال با شکوه مردم برگزار شد.

خواندن اهنگ های شاد کردی ، پایکوبی و موسیقی فضای این جشن انقلابی را دوچندان کرده بود.

دهه-فجر-پاوه-

یک پاسخ برای “چند خبر از آغازین روز دهه مبارک فجر در پاوه

  • ا.ا در تاریخ بهمن 13, 1393 گفت:

    مباركا