ج 31 فروردین 1403 ساعت 15:47

نمایشگاه فروش آزاد زمستانه در پاوه افتتاح شد

نمایشگاه فروش آزاد زمستانه در پاوه افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه: نمایشگاه فروش آزاد زمستانه زیر نظر اتاق اصناف شهرستان پاوه و با حضور جمعی از مسئولین شهر در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره) رسما افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه،در آئین افتتاح این نمایشگاه بخشدار مرکزی آقای هوشیار عبداله زاده ، مهندس بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه و […]

به گزارش سلام پاوه: نمایشگاه فروش آزاد زمستانه زیر نظر اتاق اصناف شهرستان پاوه و با حضور جمعی از مسئولین شهر در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره) رسما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه،در آئین افتتاح این نمایشگاه بخشدار مرکزی آقای هوشیار عبداله زاده ، مهندس بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه و جمعی از افتتاح نمایشگاهمسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند.

این نمایشگاه در ۵۵ غرفه شامل تولیدات و محصولات خوراکی ،آرایشی و بهداشتی و پوشاک و سایر محصولات متنوع دیگر زیر قیمت بازار جهت بازدید و فروش به شهروندان محترم به نمایش گذاشته شده است.

نکته حائز اهمیت این است که این نمایشگاه به نسبت سایر نمایشگاههای گذشته محصولات با کیفیت تری دارد هر چند که بیشتر این محصولات از تولیدات استانهای همجوار تامین شده است و جا دارد که بیشتر اصناف و بازاریان شهرستان به همدلی و همفکری یکدیگر همواره به فکر تولید محصولاتی در این زمینه باشند به طوری که بتوانند اجناس و تولیدات خود را به سایر استانهای کشور عرضه کنند نکته ای که می توان در این نمایشگاه مشاهد کرد تولیدات خوراکی و پوشاکی سایر استانهای همجوار است که با کمترین سرمایه تولیدات و محصولات خود را با سود دهی خوبی به عرضه نمایش گذاشته شده اند.
شهروندان محترم می توانند همه روزه تا ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۲۳ از این نمایشگاه در سالن امتحانات امام خمینی (ره) بازدید به عمل آورند.

همچنین در این نمایشگاه یک شب در میان کسانی که اجناسی بالای بیست هزار تومان خریداری کنند در همان شب قرعه کشی به عمل میاد و جوایزی به نفرات خوش شانس اهدا ء میگردد.