ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 03:21

فرماندار پاوه: ایجاد اختلاف در بین مسلمانان کمک به دشمنان است

فرماندار پاوه: ایجاد اختلاف در بین مسلمانان کمک به دشمنان است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: ایجاد اختلاف در بین مسلمانان یعنی آب به آسیاب دشمنان ریختن و کمک به آنها در جهت انجام برنامه هایشان علیه اسلام است. به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت در روستای هجیج پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: ایجاد اختلاف در بین مسلمانان یعنی آب به آسیاب دشمنان ریختن و کمک به آنها در جهت انجام برنامه هایشان علیه اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت در روستای هجیج پاوه افزود: دامن زدن به تفرقه پرویز ایده پورو ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی کمک به دشمنان است تا بهتر و زودتر به اهداف خویش که همانا نابودی اسلام و مسلمانان است برسند.

وی اضافه کرد: باید با وحدت حول محور شخصیت پیامبر گرامی اسلام (ص) ضمن تقویت وحدت و همدلی بیشتر توطئه و ترفندهای دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنیم.

وی با تشریح اوضاع کنونی جهان اسلام و تهاجم همه جانبه علیه مسلمانان گفت: مهمترین نیاز امروز جهان اسلام و مسلمانان وحدت و همدلی است که دشمنان بسیار از آن هراس دارند.

ایده پور روستای هجیج را پایتخت عرفانی اورامانات عنوان کرد و گفت: مردمان بسیار متدین، بی آلایش و محب اهل بیت رسول الله (ص) و وجود بقعه و آرامگاه حضرت سید عبید الله فرزند امام موسی کاظم (ع) از جمله نکات بارز این روستای عرفانی است.

در ادامه این مراسم گروه های مولود خوانی به اجرای برنامه پرداختند و شعرا نیز اشعار خود را در وصف پیامبر نور و رحمت قرائت کردند.

روستای هجیج از توابع بخش نوسود در 25 کیلومتری پاوه قرار دارد و روزانه پذیرای زائران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

یک پاسخ برای “فرماندار پاوه: ایجاد اختلاف در بین مسلمانان کمک به دشمنان است

  • پاوه 1400 در تاریخ دی 18, 1393 گفت:

    از فرماندار معزز مان بخاطر اهتمام به مناطق تحت پوشش تشکر می نماییم و تلاششان را جهت بررسی منطقه و بازدید از نواحی مختلف از جمله نوسود، باینگان، هجیج، محلات پاوه و … می ستاییم و این را هم می دانیم که شناخت وضعیت موجود و دسترسی به تنگناها و مشکلات، پیش نیاز حرکت بسوی توسعه است.
    اما امیدواریم که این مرحله بزودی پایان یابد و طرحها و پروژه ها متناسب با مشکلات حوزه تحت پوشش ساری و جاری گردد چرا که با حرف زدن و برگزاری مراسم و سخنرانی کردن، معضلات، حل و فصل نمی گردند. به عبارتی با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود.
    ما بی صبرانه منتظر اقدامات اصولی و زیربنایی و اجرای طرحها و پروژه هایتان هستیم که با تدبیر و برنامه ریزی و دوراندیشی همراه خواهند بود ان شاالله