ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 04:11

دانشگاه صنعتی کرمانشاه استخدام می کند

دانشگاه صنعتی کرمانشاه استخدام می کند

به گزارش سلام پاوه و به نقل از مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از انتشار آگهی استخدام قرارداد کار معین در این دانشگاه خبر داد. حسین پار در این باره اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در نظر دارد، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود و از محل مجوز هیات امناء، طبق مفاد […]

دانشگاهبه گزارش سلام پاوه و به نقل از مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از انتشار آگهی استخدام قرارداد کار معین در این دانشگاه خبر داد. حسین پار در این باره اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در نظر دارد، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود و از محل مجوز هیات امناء، طبق مفاد دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی موضوع فصل چهارم آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیرهیأت علمی مصوب هیأت امناء دانشگاه،، تعداد ۸ نفر از واجدین شرایط به شرح مندرج در وب سایت دانشگاه را از طریق آزمون کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مصاحبه و گزینش به صورت قرارداد کارمعین به کارگیری کند. وی افزود: متقاضیان با مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی، درصورت احراز شرایط، اقدام به تکمیل فرم و تأمین مدارک مورد نیاز مطابق با شرایط اعلام شده از تاریخ 26 مرداد تا ششم شهریور و از طریق پست سفارشی، به آدرس کرمانشاه، میدان آزادگان، ابتدای شهرک صدرا، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، ارسال کنند.  پار یادآور شد: این استخدام از میان داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کاردانی تا کارشناسی ارشد انجام می شود.
این مقام مسئول در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی جهت آگاهی از شرایط و رشته های مورد نیاز آن می توانند به وب سایت دانشگاه صنعتی کرمانشاه به نشانی http://www.kut.ac.ir  مراجعه کنند.