ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:35

دیدار اعضای انجمن اسلامی معلمان با استاندار کرمانشاه

دیدار اعضای انجمن اسلامی معلمان با استاندار کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه در دیدار با اعضای انجمن اسلامی معلمان: احزاب به توسعه استان کمک کنند. استاندار کرمانشاه گفت: بیشتر مشکلات به این جهت است که کمتر با هم صحبت می کنیم زیرا با صحبت کردن بسیاری از مشکلات حل می گردد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه در دیدار با اعضای انجمن اسلامی معلمان: احزاب به توسعه استان کمک کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: بیشتر مشکلات به این جهت است که کمتر با هم صحبت می کنیم زیرا با صحبت کردن بسیاری از مشکلات حل می دیدار استاندار باانمن معلمانگردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس ابراهیم رضایی بابادی در نشست با اعضای انجمن اسلامی معلمان استان کرمانشاه، طی سخنانی افزود: به فعالیت و تاثیرگذاری احزاب در جامعه اعتقاد دارم.

وی با بیان اینکه ملتی متمدن هستیم و دارای دینی هستیم که باعث افتخار همه می باشد، اظهار داشت: با توجه به داشتن دینی افتخار آمیز و فرهنگی غنی و ملتی متمدن، ضرورتی ندارد که با وجود احزاب در جامعه مخالفت کنیم.

هم چنین در این نشست برخی اعضای انجمن اسلامی به بیان نقطه نظرات و سخنان خود پرداختند.آقای کورورش شهبازی در خصوصی اهمیت و جایگاه معلمان کشور در عرصه سیاسی و فرهنگی توضیحات مبسوطی را بیان نمودند و در خصوص جایگاه احزاب و نقش موثر انجمن اسلامی در کشور و سطح استان کرمانشاه تحلیلی ارائه نمودند.

خانم دکتر قره تپه نیز در خصوص نقش و اهمیت نهادهای مدنی و رسانه ها برای پیشرفت و توسعه کشور و استان مطالبی رابیان کرد و لزوم رعایت اخلاق و موازین اخلاق رسانه ها را یادآور شد.

هادی نجفی نیز تحلیلی درباره وضعیت فرهنگ و آسیب شناسی در این خصوص ارائه کرد و در این حوزه بر جایگاه مهم و حیاتی آموزش و پرورش وفرهنگیان تاکید نمود.

آقای حبیب مستوفی درباره ضرورت اتحاد و انسجام بین آحاد مردم در کشور و استان مطالبی را بیان نمودند و بر اهمیت رسیدگی بیشتر به وضعیت اهل سنت بویژه در مناطق مرزی استان تاکید نمودند.

حاج مرتضی چقاکبودی با ارائه تحلیل از وضعیت سیاسی کشور و آرایش و صف بندی جناح های سیاسی بر لزوم حمایت همه جانبه فعالان سیاسی از دولت تاکید نمود.

آقای افشین رشیدی نیز با ارائه تحلیل از وضعیت شهرستان ها و مناطق غرب استان لزوم پییگیری مصوبات سفر اول استاندار و پیگیری و اجرای طرحهای مهم در شهرستان اسلام آبا دغرب بویژه منطقه آزاد تجاری ،طرح پارک جنگلی و احداث بازارچه شهری ،حمایت و تقویت بخش کشاورزی شهرستان را با ارائه گزارشی خواستار شد و درباره وضعیت وشرایط سیاسی غرب استان بویژه اسلام آباد غرب مطالبی بیان نمودند.

هم چنین آقای یحیی میرعباسی در خصوص حماپ یت و پشتیبانی ازفعالان سیاسی و حامیان دولت دبیر و امید بویژه در شهرستانها مطالبی را بیان نمودند

در پایان نیز سرکار خانم وکیلی با تشریح وضعیت احزاب وتشکلهای سیاسی و صنفی در کشور خواستار پشتیبانی و حمایت همه جانبه دولت و مدیریت استان از احزاب و نهادهای مدنی شدند.

2 پاسخ برای “دیدار اعضای انجمن اسلامی معلمان با استاندار کرمانشاه

  • اهالی بخش باینگان در تاریخ دی 13, 1393 گفت:

    آقای مستوفی باعث افتخار شهرستان پاوه وبخش باینگان هستند

  • ناصح محمودی در تاریخ دی 13, 1393 گفت:

    پرسیاریک:له شاری پاوه کی تشریفی بو ام کوبونه وه بردوه و کی هه لیبژاردون.البه ت جیگه ی خویه تی که له وبه ریزانه به شداریان کردوه و بووباشتربونی پیگه وریزی ماموستایان وتاریان پیشکش کردوه دس خوشی بکه ین.