ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:31

دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان بر بام علمی استان کرمانشاه ایستاد.

دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان بر بام علمی استان کرمانشاه ایستاد.

به گزارش سلام پاوه : بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه میانگین نمرات کلیه دروس نهایی دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان ، در خرداد سال تحصیلی ۹۳/۹۲ بالاترین میانگین نمرات در سطح استان کرمانشاه بوده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در مراسمی ویژه با حضور اولیای […]

به گزارش سلام پاوه : بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه میانگین نمرات کلیه دروس نهایی دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان ، در خرداد سال تحصیلی ۹۳/۹۲ بالاترین میانگین نمرات در سطح استان کرمانشاه بوده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در مراسمی ویژه با حضور اولیای دانش آموزان از 8 دانش آموز افتخار آفرین دبیرستان شبانه روزی حضرت mostavfiرقیه(س) باینگان با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.

در آیینی ویژه با حضور دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی منطقه و اولیای آنان ، از دانش آموز افتخار آفرین دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان(دانش آموزان: نیلوفر زردویی،مائده محمودنیا،نگین قادری،روژین قادری، خدیجه رادبوی،فردوس خالدی، اسرین احمدی )، با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.

این گزارش حاکیست بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ، میانگین نمرات کلیه دروس نهایی دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان ، در خرداد سال تحصیلی ۹۳/۹۲ بالاترین میانگین نمرات در سطح استان بوده است.

حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان در این مراسم با تبریک به دانش آموزان افتخار آفرین و اولیا ی آنان گفت: این مراسم تجلیل از اندیشه هایی است که می خواهند به سرمایه تبدیل شوند.

مستوفی در ادامه گفت: بزرگترین ثروت و سرمایه ،داشتن آگاهی و دانایی است .

رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان گفت: پدران و مادران اگر منتظر دیدن سعادت ، خوشبختی ، پیشرفت و موفقیت فرزندانشان هستند و آرزو دارند تا این موفقیت ها را ببینند ، باید با برنامه ریزی و مدیریت ، زمینه ارتقای علمی، آموزشی، بینش و دانایی دانش آموزان را فراهم ساخته و راه را برای پیشرفت این سرمایه های جاودان هموار نمایند. وی همچنین دانش آموزان را با ابیات ذیل مورد خطاب قرار داد.

به عنبر فروشان اگر بگذری هم جامه ی تو شود عنبری

وگربگذری نزد انگشتگر نیابی ازو جز سیاهی مگر

وی از آنان خواست تا مفهوم این ابیات را به صورت مکتوب بیان دارند. مقرر گردید که به بهترین پاسخ ها بعد از بررسی هدایایی به رسم یادبود اهدا گردد.

شایان ذکر است در این مراسم از دانش آموز ژینو سعیدی نیز به پاس کسب رتبه اول منطقه ای در المپیاد فیزیک با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان با بیش از بیست سال سابقه ، همواره مهد پرورش دانش آموزان ساعی و کوشا بوده و اینک عده زیادی از آنان در زمینه های مختلف در کشور به خدمت رسانی مشغول هستند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه این موفقیت ارزنده علمی را به جامعه معلمان و دانش آموزان منطقه باینگان تبریک عرض می نماید.

17 پاسخ برای “دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان بر بام علمی استان کرمانشاه ایستاد.

  • افسانه خدری در تاریخ اسفند 21, 1393 گفت:

    سلام به این دوستان صمیمانه تبربک عرض میکنم امیدوارم شاهد موفقیتهای بعدی آنها باشیم،جا داره از عزیزان علوم انسانی (شبنم مرادی -ایران قادری -رعنا اله ویسی-نگار رامینه -چیا کریمی -نشمین مسلمیان -سودابه قادری و سایر همکلاسی هایشان که خاطر اینجانب نیست تشکر ویژه نمایم زحماتشان جای تقدیر است ونباید فراموش شوند .به امید آینده روشن برای همه این عزیزان

  • ناشناس در تاریخ بهمن 16, 1393 گفت:

    سلام،به امید اینکه همشون دندان پزشک بشن

  • دبیر در تاریخ دی 29, 1393 گفت:

    خدا قوت .اما کاش اسم دبیران را هم ذکر می کردید تا خستگی از تنشان بیرون برود.

  • منصور خسروی در تاریخ دی 13, 1393 گفت:

    این عزیزان سرمایه ما هستند درخششان واسه ماارامش و موفقیتشان مایه امید است تعدادتان افزون پایه های علیمیتان بلند باد.

  • خدیجه در تاریخ دی 9, 1393 گفت:

    سلام
    منم به نوبه خودم موفقیت این عزیزان رو تبریگ میگم ،امیدوارم شاهد موفقیت این عزیزان در کنکور سراسری باشیم،
    با تشکر از معلمین زحمتکش

  • کلثوم زردویی در تاریخ دی 9, 1393 گفت:

    کلثوم زردویی
    سلام به این دوستان تبربک عرض میکنم امیدوارم شاهد موفقیتهای بعدی این عزیزان باشیم،.
    جا داره از رییس قبلی آموزش و پرورش باینگان جناب آقای حیدری تشکر کنیم

  • پارسا محمدی در تاریخ دی 6, 1393 گفت:

    امید به آینده

  • فرهنگی 1 در تاریخ دی 5, 1393 گفت:

    بنام خدا
    با سلام
    بنظر می رسد وقتی در خصوص موضوعی می خواهیم مطلبی را اشاره کنیم نباید چشممان را ببندیم و هرطور دلمان خواست بگوییم و بنوییسیم.
    بهر حال هرموفقیتی اگر به حق باشد بجای خود و به اندازه خودش مهم و قابل تقدیر است. حتی موفقیت کوچکتر از این، حتی در سطح یک مدرسه یا یک کلاس هم باشد،ارزشمند است.
    بنده به سهم خودم این موفقیت را تبریک می گوییم .
    ولی این تییتر
    (دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان بر بام علمی استان کرمانشاه ایستاد)
    کمی سنگین و ثقیل است.
    خداوند همه را به راه راست هدایت کند.
    نمی دانم چه شد که موقع نوشتن این مطلب ناخودآگاه یاد نابغه کنکور، رستگار رحمانی عزیزافتادم. یادش بخیر و خداوند نگدارش باشد هر کجا و در هر حالی هست. سلام بر رستگار رحمانی
    با سپاس فراوان از مدیریت و دست اندرکاران این سایت بی نظیر.

  • واقعیت در تاریخ دی 4, 1393 گفت:

    کار کرداداره آموزش و پرورش باینگان تقریبا دیگه برای همه روشن شده اگه موردی بود که بتواند به دبیران عزیز گیر بده بدون هیچ گونه درنگی این کار رو میکنه و اگه موفقیتی ایجاد شد بله دیگه تلاش دانش اموزان بوده و مدیریت والدین و همت کادر اداری !!! و در جلسات هم که به همدیگه شعر و گل و بلبل تعارف میکنند .ریس جدید هم که هر فرصتی پیدا کرد جلسه مشاعره به پا میکنه و گویی کسی از شعر و هنر چیزی حالیش نمیشه . کاش اقای مستوفی حتی کوچکترین تشکری هم از دبیران میکرد و در برنامه مشاعره اشاره ای هم به انها می نمود .باشد که در موارد مشابه به تکامل برسیم .

  • فرهنگي در تاریخ دی 4, 1393 گفت:

    دومحور أساسي وفعاليت هركس در راستاي برنامه خود براي رسيدن به وضع مطلوب :اول :تلاش دوم: نتيجه

  • ناراحت در تاریخ دی 4, 1393 گفت:

    باسلام خدمت اقای مستوفی به نظر بنده باید اسم دبیر ی که در ان سال میانگین خوب داشته نوشته میشد تا شاید خستگی از تنش بیرون میرفت وهمین کار باعث دلگرمی میشد

  • فرهنگی در تاریخ دی 3, 1393 گفت:

    بنده هم این موفقیت را به عزیزان دانش آموز تبریک عرض می کنم و برای آنها آرزوی ترقی و پیشرفت را در مقاطع بالاتر دارم.اما ای کاش در کنار این کارها یک خسته نباشید خشک و خالی هم از دبیران این آموزشگاه می شد.

    • هم شهری در تاریخ دی 4, 1393 گفت:

      آمدیم یه تشکر خشک و خالی هم از معلمین شد تا زمانی که اداره و اولیا و جامعه هر یک به نوبه خود کرامت شغل شریف معلمی را رعایت نکند و اموزش در مسیر صحیح خود قرار نگیرد پیشرفت حاصل نخواهد شد .تا زمانی که اداره در پی ایراد گیری و اولیا در پی محکوم کردن معلم و …. هستند گیرم یه تشکر خشک و خالی هم در یه جایی شد این که مشکلی رو حل نمیکنه.

  • ادریس رحمانی در تاریخ دی 3, 1393 گفت:

    اینجانب ادریس رحمانی به نوبه خودم این موفقیت ارزنده علمی را به جامعه معلمان و دانش آموزان منطقه باینگان تبریک عرض می نما یم و آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه دانش آموزان و معلمان زحمتکش خواستارییم ، انشا الله افتخارآفرینی این عزیزان در کنکور سراسری باشیم.

  • مهرداد در تاریخ دی 3, 1393 گفت:

    سربلند و پیروز باشین ای شیرزنان این مرز و بوم
    به امید موفقیت این دانش آموزان عزیز در تحصیلات تکمیلی

  • خدری در تاریخ دی 2, 1393 گفت:

    سلام
    موفقیت علمی رابه دانش آموزان عزیز-جامعه فرهنگی باینگان و خانواده هایشان تبریک عرض نموده وبه امید خدا شاهد رتبه های برتر کنکور این عزیزان خواهیم بود.

  • قادری در تاریخ دی 2, 1393 گفت:

    امیدواریم شاهد افتخارآفرینی این عزیزان در کنکور سراسری باشیم.