ج 31 فروردین 1403 ساعت 06:56

فرماندار پاوه از خانواده شهیدان باباخاص دیدار کردند

فرماندار پاوه از خانواده شهیدان باباخاص دیدار کردند

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه به مناسبت هفته بسیج از خانواده برادران بسیجی باباخاص دیدار و از والدیه گرامی ایشان تجلیل کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه به همراه سرهنگ عبدی فرمانده سپاه پاوه و هیئت همراه به مناسبت هفته بسیج با مادر بسیجیان شهید باباخاص (برادران شهدی عبدالغنی باباخاص […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه به مناسبت هفته بسیج از خانواده برادران بسیجی باباخاص دیدار و از والدیه گرامی ایشان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه به همراه سرهنگ عبدی فرمانده سپاه پاوه و هیئت همراه به مناسبت هفته بسیج با مادر بسیجیان شهید باباخاص دیدار با خانواده باباخاص(برادران شهدی عبدالغنی باباخاص ، حیدر باباخاص) دیداری صمیمانه داشتند .

در این دیدار صمیمانه از ایثار و جان فشانی های این عزیزان تجلیل و از مادر صبور و فداکار شهیدان باباخاص  تقدیر و دلجویی شد.

حاج علی احمد باباخاص برادر شهیدان باباخاص ضمن تشکر از فرماندار و فرمانده محترم سپاه پاوه و همراهان آنها بخاطر سرکشی از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان به بیان خاطره ای از سخنان و قرائت شعر خود در دیدار و بیعت هزاران نفر از اقشار و شخصیتهای سیاسی مذهبی سراسر کشور با مقام معظم رهبری در مراسم اربعین ارتحال امام خمینی پرداختند .

در پایان والده مکرمه اخوان باباخاص برای سلامتی رهبر  معظم انقلاب و قوام و بقای نظام اسلامی و توفیقات مسئولین دلسوز دعای خیر نمودند.

دیدار با خانواده باباخاص2

علی احمد باباخاص