چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 15:24

امام جمعه پاوه: بسیج نقطه قدرت و اقتدار نظام است

امام جمعه پاوه: بسیج نقطه قدرت و اقتدار نظام است

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با تبریک سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) گفت: بسیج نقطه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده، هست و خواهد بود. به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان پاوه افزود: بسیج نیرویی مقتدر و به روز است […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با تبریک سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) گفت: بسیج نقطه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان پاوه افزود: بسیج نیرویی مقتدر و به روز است که جمهوری اسلامی ایران با امام جمعه پاوهاتکا به آن توانسته از صحنه ها وعرصه های بسیار مهم و خطرناک عبور کرده و همواره با عزت و اقتدار به پیش برود.

امام جمعه پاوه با تشریح اوضاع جهان اسلام، به چگونگی وعوامل ایجاد فتنه داعش اشاره کرد، و گفت: غفلت علمای جهان اسلام، ظلم و استبداد حکمای عرب، فقدان عدالت در جوامع اسلامی و دامن زدن به اختلافات مذهبی توسط رسانه های اجیر شده استکبار از مهمترین عوامل شکل گیری این گروه تکفیری است.

ماموستا قادری با ارائه گزارشی از برگزاری کنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام در قم گفت: همه شرکت کنندگان از 84 کشور جهان به اتفاق اذعان داشتند که داعش فقط فتنه ای است که برای ضربه زدن به اسلام توسط دشمنان و در رأس آنها امریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس طراحی شده است.

وی به عوامل مؤثر در آرامش جوامع اشاره کرد و گفت: امنیت فیزیکی، تامین معیشت و سلامت جسم از جمله این عوامل هستند که به شکر خدا کشور ما هم اکنون از امن ترین کشورهای جهان به لحاظ امنیت فیزیکی است و به لحاظ معیشت مردم هم با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمهای ظالمانه دشمنان، مسوولان کشور به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا این مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کنند.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: در موضوع سلامت هم اقدامات خوب و گسترده ای در قالب طرح سلامت در حال اجراست که قطعا بسیاری از مشکلات مردم در این حوزه نیز حل شده است.

سردار شاه ویسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم بسیج را نیروی مردمی و مخلص دانست.