ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:11

فرماندار پاوه: نهاد مقدس بسیج از افتخارات کشور است

فرماندار پاوه: نهاد مقدس بسیج از افتخارات کشور است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: فرماندار پاوه بسیج را از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حماسه سازیهای فراوانی را خلق کردند. به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی که به مناسبت هفته بسیج در ستاد […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: فرماندار پاوه بسیج را از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حماسه سازیهای فراوانی را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی که به مناسبت هفته بسیج در ستاد هنگ مرزی برگزار شد، فرماندار پاوهافزود: در کمتر زمان و برهه ای می توان چنین نیروی مخلص و دارای سلامت نفسی یافت که در مقابل گلوله های توپ و خمپاره دشمنان تا دندان مسلح سینه سپر کرد و از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و حراست نمود.

وی در ادامه اظهار کرد: در مقطع کنونی هم که دشمنان جنگ نرم علیه کشورمان به راه انداخته اند، بسیجیان بابصیرت و آگاهی به جنگ با دشمنان رفته اند.

فرماندار پاوه اقتدار و قدرت تیم مذاکره کننده کشورمان را در مقابل قدرتهای جهانی ناشی از حمایت و اتکا به این چنین نیروی قدرتمند مردمی دانست.