پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 15:26

سرهنگ اسدی : عاملان قتل جوان 20 ساله دستگیر شدند

سرهنگ اسدی : عاملان قتل جوان 20 ساله دستگیر شدند

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه اعلام کرد عاملان قتل جوان 20 ساله اهل روستای ساتیاری از توابع باینگان دستگیر شدند. سرهنگ اسدی : دو برادر و یکی از دوستان انها از عاملان قتل فردین فرهادی جوان 20 ساله اهل روستای ساتیاری بودند به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفته گذشته […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه اعلام کرد عاملان قتل جوان 20 ساله اهل روستای ساتیاری از توابع باینگان دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی : دو برادر و یکی از دوستان انها از عاملان قتل فردین فرهادی جوان 20 ساله اهل روستای ساتیاری بودند

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفته گذشته روز شنبه خبر جنایت وحشتناکی را منتشر نمودیم که این خبر شهرستان فرهنگی و متدین شهر پاوه را تحت شعاع قرار داد جسد جوان 20 ساله ای به نام فردین فرهادی از اهالی روستای ساتیاری در باغات روستای دوریسان از توابع شهر پاوه پیدا شد خبری که بسیار تاسف برانگیزسرهنگ پرویز اسدی بود و خواست افکار عمومی پیگیری و دستگیری عاملان این جنایت وحشتناک بود . خوشبختانه طبق قولی که جناب سرهنگ پرویز اسدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مبنی بر دستگیری عاملان و انعکاس خبر دستگیری از خبرگزاری های محلی شهرستان را داده بودند خبرگزاری های سلام پاوه و پاوه پرس در دیدارو گفتگویی مشترک با ایشان جزئیات این جنایات تشریح شد.

سرهنگ پرویز اسدی گفت : متاسفانه در اواخر هفته گذشته از طریق خانواده مقتول که از ساکنین روستای دوریسان و اهل روستای ساتیاری از توابع باینگان می باشند مطلع شدیم که فرزند این خانواده به خانه نرفته است و سریعا اقدامات اولیه از طریق پلیس صورت گرفت و گزارشات اولیه و لازم به مرکز منعکس شد و تحقیقات برای پیدا نمودن جوان مفقود شده صورت پذیرفت.

وی گفت در پی رصد و بررسی محلی تحقیقاتی صورت گرفت که احتمال وقوع جنایت را محتمل می کرد که با کمال تاسف جسد جوان 20 ساله روز بعد در یک منبع آب و محل جمع اوری پسماند روستا کشف شد این جسد در عمق 2 کیلو متری باغات دوریسان در یک مکان پرت پیدا شد.

ایشان گفتند بلافاصله اکیپ بررسی صحنه جرم ، پلیس های تخصصی جرم علاوه بر پلیس آگاهی ، پلیس اطلاعات و همچنین دادستان محترم و بنده در صحنه حاضر شدیم . و پس از بررسی های اولیه میدانی و باز بینی صحنه کشف جسد و انجام اقدامات خاص و تخصصی پلیس و نمونه برداری های لازم و کاوش محلی برای پیدایش آثار و ردی از چگونگی حادثه و محل اصلی وقوع جرم و بهره گیری از اطلاعات مردم دلسوز  و نوعدوست پاوه سرنخ های بسیار خوبی در همان ساعات اولیه بدست امد.

سرهنگ اسدی ادامه داد و گفت با هوشیاری و درایت پلیس قاتلین که قصد صحنه سازی را داشتند همان صحنه سازی سرنخی شد برای پلیس که در بعد الظهر روز کشف جسد یکی از مضنونین و عاملین قتل سریعا دستگیر شد

وی اظهار داشت متهم در اعترافات اولیه ضمن پذیرش و اقرار به جرم  تاکید داشت که به تنهایی عامل این قتل بوده است ولی با توجه به تجارب پلیسی و مدارک بدست آمده از صحنه پلیس معتقد بود که وی به تنهایی نمی توانست عامل این قتل باشد و بخاطر اینکه اختلالی در تحقیقات صورت نگیرد مسئله را علنی  و رسانه ای نکردیم .

سرهنگ اسدی گفت : با عنایت الهی و درایت و تیزبینی و علم پلیس شهرستان در نهایت متوجه شدیم 3 نفر عاملین (اصلی و فرعی ) وقوع این قتل بودند و در قتل و پنهان نمودن جسد دخالت داشتند و به نوعی عمل کرده بودند جسد اصلا پیدا نشود چون با توجه به مکان پیدا شدن جسد اگر زمان دیر تری این جسد پیدا می شد این جسد به دلیل وجود مواد شیمیایی موجود در محل جرم کلا از بین می رفت و هیچ آثاری بدست نمی امد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه 3 نفر عاملین این قتل شناسایی شدند یک نفر از آنها در همان روز اول دستگیر و نفر بعدی هم بعد از تحقیقات دستگیر شد و نفر سوم هم که متواری شده است اقداماتی صورت گرفته است که دستگیر شود و با توجه به رایزنی های انجام شده تبعات فراری بودن برای وی امیدورایم سریعا دستگیر شود .

سرهنگ پرویز اسدی گفت : جوان بودن مقتول و قاتلین بسیار تاسف بار است و این چنین اعمالی را در خور مردم متدین و فرهنگی شهرستان پاوه نیست و بسیار برای شهرستان سنگین است و در شان مردم پاوه نبود و جای تاسف است که در پرونده مذهبی فرهنگی مردم پاوه که به وسعت خلیج فارس سفید سفید است یک لکه سیاهی ایجاد شد و برای بنده هم بسیار ناراحت کننده و نگران کننده است و در دنیای امروز وقوع این چنین جنایاتی در هرجایی غیر قابل اجتناب است.

وی اظهار داشت : علت وقوع این جنایات در بررسی های به عمل امده  غرور کاذب جوانی ، بگو مگو های خاص و بی ارزش بین جوانان و نزاع های بی ارزش که از قدیم  ، فتنه و غیبت کردن پشت سر هم که به نوعی مسایل اخلاقی است. (تو پشت سر من اینو گفتی …)

سرهنگ اسدی اظهار داشت : قاتلین را از حومه پاوه دانست و گفت دو برادر و یک نفر از دوستان انها در این اقدام دخیل بودند و آلت این قتل نیز چاقو و تبر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی پاوه از خانواده ها خواست به مسایل فرهنگی و تربیتی فرزندان خود بیشتر توجه کنند و با توجه به تهاجمات فرهنگی که دشمنان اسلام جوانان و فرزندان ما را نشانه گرفته اند لازم است توجه خانواده ها به مسایل دینی ، اخلاقی و تربیتی بیش از پیش باشد و خود جوانان هم بیشتر از اموزهای دینی بهره بگیرند. ما هرجا به مشکل برخوردیم از مباحث دینی فاصله گرفته ایم  همین جنایت اگر این جوانان گذشت و مسائل دینی را رعایت می کردند و پشت سر هم غیبت نمی کردند این اتفاق شاید نمی افتاد.

وی در پایان ابراز امیدورای کرد که دیگر شاهد چنین جنایاتی در شهرستان نباشیم .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می داند از زحمات جناب سرهنگ اسدی و نیروی پرتلاش نیروی انتظامی شهرستان که شبانه روز در راستای امنیت و آرامش شهروندان تلاش می کنند تقدیر و تشکر نماید.

19 پاسخ برای “سرهنگ اسدی : عاملان قتل جوان 20 ساله دستگیر شدند

  • ناشناس در تاریخ آذر 11, 1395 گفت:

    تنها نظرم اینست کلام قانون راستین آبادانی نادمین سوره اسرا چشم وگوشودل همه مسولند.

  • عبد الرحمن در تاریخ مهر 23, 1394 گفت:

    یکی از اسماء خداوند العفو است
    خداوندا من در زندگی همیشه عفو و بخشش داشته ام و بخاطر نام های پاکت، ما را عفو کن
    آمین

  • شهروند در تاریخ آبان 30, 1393 گفت:

    متآسفانه مشکل الان ما اینه که دیگر پاوه ای پاک نداریم پاوه کم کم داره از رده ی پاک ها خارج میشه جوانها وارد مسایل جنسی شدن روز به روز مزاحمت به نوامیس زیا د میشه تازه قتل هم اضافه شد اینا نشونه ی خوبی نیستند خانواده ها کنترلی روی بچه هایشان ندارند اینها رو نه من همه میبینن ولی باگرفتن چشم وگوش هامون که هیچی درست نمیشه سالن های ورزشی ورزشمون داره افت میکنه یا شاید هم کرده تایکی میخواد پیشرفت کنه یا تربیت بدنی نمیزاره یا بین خودشون درگیری دارند اونجا هم حاشیه هست اینه فرهنگ وتمدن اقای شهردار خواست طرح ترافیک رو بزاره که مردم به قول شما بافرهنگ اصلا توجهی بهش نداشتند اگه کسی با اسم ورسم واقعیش این اسم رو بزاره سریع بیانیه میدن که اقا این ضد فرهنگه ضد پاوه اس وطن فروشه بی غیرته!بااین حرفها میگن بافرهنگ وتمدنم هستید

    • ناشناس در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

      خدابیامرزدش انشالاجاش توبهشت باشه

      • رذرذ در تاریخ دی 4, 1393 گفت:

        خدا کند تکرار نشود

  • شیرزاد صفری در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    با سلام بر خود لازم وضروری میدانم که از زحمات جنا ب آقای اسدی فرما ند هی محترم نیروی انتظامی شهرستان پاوه وهمکاران پر تلا ششان که در طول شبانه روز در راستای امنیت و آرامش شهروندان محترم تلاش می کنند تقدیر وتشکر نمایم

  • محمدزاهدخالدی در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    باتشکرفروان اززحمات کلیه ی عزیزان بخصوص نیروی انتظامی واطلاع رسانی مناسب سایتها ازاظهارهمدردی عزیزان ممنونیم ماهم امیدواریم خداوندبه خانواده ی مقتول صبر عنایت فرماید واین منطقه شاهد اینگونه حوادث اسفبارنباشد.

  • نگران در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    بنده بارها شاهد بوده ام عزیزان بعضی خانواد ها ساعت ۱۰ شب به بعد با هم قرار می گذارند و بیرون می روند و متاسفانه با وضعیت فرزند سالارانه کنونی هم کسی تذکری نمی دهد. در این جامعه و با این وسایل ارتباط جمعی بی حد و مرز و دام های شیطانی و مواد مخدر و …. این رویه باید تغییر کند و مردم حداقل به فرزندان خود اجازه مروادات بی خود و بی جهت ندهند و برای ورود به خانه ساعت مشخصی تعیین کنند . شاید یکی از اثرات این نوع سرگرمی های نامطلوب افت کیفی پذیرفته شدگان در دانشگاهها ست. متاسفانه بچه های دبیرستانی به جهت مقتضای سن خود بیشتر گرفتار این وضعیت هستند. حیف است با این مسجد موجود در شهرمان فرزندانمان را بسوی مساجد گسیل نداریم و این امر هم به نحوی باشد که حد اعتدال مراعات گردد. آموزه های دینی کم رنگ شده است شاید سرگرمی های دیگر زیاد شده است و شاید …..بقیه را شما بنویسید

  • شهروند در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از عوامل نیروی انتظامی و تسلیت به خانواده عزا دار بیان چند نکته ضروریست
    1-همانطور که جناب سرهنگ فرمودند خانواده ها و به خصوص اهالی علم و دین باید در تربیت جوانان خود اهتمام نمایند اگر خانواده ای در تربیت فرزندشان اهمال میکنند باید توسط آمران امر به معروف و نهی از منکر که همانا علمای دینی منطقه اند ارشاد شوند هنر این نیست که با فرزندان و خانواده های سربه زیر سخن از خوبی گفتن هنر ارشاد افراد به بیراهه رفته است بنظر بنده ایجاد جلسات در مساجد هر محله و الزام نمودن همه افراد به شرکت در جلسات میتواند خوب باشد
    2- ایجاد پایگاههای فرهنگی در تمامی بخش ها وروستاهای تابعه با حضور علما و پلیس ارشادی و توصیه گر برای جوانان به ظاهر به بیراهه رفته یا مستعد به بزهکاری و دعوت مستقیم از آنها برای حضور در این مکانها
    در پایان دومقاله علمی برای این موضوع میگذارم
    http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCsQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.isfahanprisons.ir%2FAttach%2FSMMArticles%2FPages%2F1%2Fdd98c6009979fd01f7601e18a2920c5b.doc&ei=u8JtVPimI9CCuwSa-4LQBw&usg=AFQjCNGfuwkDhqXz1twsIfdGGG4OHuUr8Q
    2-http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDgQFjAE&url=http%3A%2F%2Fold.maslahat.ir%2Fhfile.ashx%3Fguid%3Dff540829-f681-4096-83bb-e54ab40babc1&ei=u8JtVPimI9CCuwSa-4LQBw&usg=AFQjCNF6MuvpdTsjIuS7Jvlx7pW8wPXgcQ

  • ناشناس در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از اقدام سریع نیروهای انتتظامی و قضایی و امنیتی برای شناسایی قاتلین . در قرآن هم آمده که قصاص بهترین نوع برای برخورد با قاتلین و متخلفین و می باشد و بخشش نوعی تکرار جرم و جرم را بیشتر می کند .

  • ناشناس در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    ضمن تسلیت به خانواده عزادار
    به نظر من همانطور که در قرآن هم امده بخشش بهتر است.

  • جمال سبحانی در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    ضمن تقدیر و تشکر از تلاش سریع و به موقع پلیس و کشف عاملین این جنایت هولناک و ابراز تأسف از وقوع اینچنین جنایتی در شهرستان پاک و فرهنگی مذهبیمان پاوه ، وبه امید تکرار نشدن همچین جنایاتی و حتی سبکتر از این هم ، باید از درایت و صبوری مردم فهیم و با فرهنگ ساتیاری که با خویشتن داری خود از هر اقدامی تا کشف ابعاد جنایت و نهایتاً دستگیری عاملین آن تشکر و قدر دانی کرد و خاصتاً از استاد گرانقدر و بزرگوار جناب ماموستا محسن نصیری که با بیانات حکیمانه اش بر سر مزار آن مرحوم نقش موثری در ایجاد این فضای آرام داشت، قدر دانی می کنم و از خداوند توفیق ایشان را در تمام مراحل زندگی خواستارم و این مرحوم را هم به لطف و کرم خودش مورد عفو و بخشش قراردهد.
    امیدواریم هیچ وقت دیگر شاهد چنین جنایات هولناکی در منطقه و هیچ کجای این کره خاکی نباشیم.

  • sarhad در تاریخ آبان 28, 1393 گفت:

    با تشکر از تلاش و کوشش و زحماته نیروهای محترم نظامی شهرستان پاوه که عاملین قتل را پیدا کردن . باید این سه نفر به سزای اعمال پلیده خود برسن تا درس عبرت برای دیگران شود

  • arman در تاریخ آبان 28, 1393 گفت:

    ضمن تسلیت از زحمات پلیس در به دام افتادن سریع عاملین جنایت متشکریم.

  • پریا در تاریخ آبان 28, 1393 گفت:

    باید در میدان پاوه 3 نفر رو اعدام کنن

    • گوران ولدبیگی در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

      چقدر داغون هستی؟ در چه قانونی( اسلامی و غیر اسلامی) گفته شده 3 نفر رو به حای 1 نفر اعدام کنند…
      همینه که اسلام اجازه ی قضاوت به زنان رو نداده… اگه تو قاضی بودی همشون رو اعدام میکردی…
      بعد میگن اسلام حق زن رو رعایت نکرده!

      • ناشناس در تاریخ آذر 3, 1393 گفت:

        اگه هر ٣تا تو قتل شريك باشن حقشون كه اعدام بشن اگه تو ميديدي چطور كشتنش اينو نمي گفتي

      • ناشناس در تاریخ آبان 3, 1394 گفت:

        فکر کنم تسلطت به قانون خیلی نباشه که این طوری می گی
        بسته به نوع جرم، بعضی از قانون ها اجازه ی کشتن هر سه نفر رو می دن البته شرایطی داره که باید رعایت بشه

        پس به صورت مطلق نمی شه گفت که تو هیچ قانونی نیومده

  • رضایی در تاریخ آبان 28, 1393 گفت:

    از نیروی انتظامی شهرستان خیلی ساپسگذارم که عاملان قتل رو دستگیر کردند
    ان شاالله دیگر شاهد این جنایت ها نباشیم