پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:29

ارجاع پرونده شهرک کارگاهی پاوه به مراجع قضایی

ارجاع پرونده شهرک کارگاهی پاوه به مراجع قضایی

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه اعلام کرد پرونده شهرک کارگاهی  پاوه بخاطر وجود مسایل گسترده غیر قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد. سلام خسروی شهردار پاوه  در گفتگو با سلام پاوه با اشاره به آخرین وضعیت شهرک کارگاهی پاوه اظهار داشت : پرونده این شهرک صنعتی بخاطر وجود تخلفات گسترده و غیر قانونی […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه اعلام کرد پرونده شهرک کارگاهی  پاوه بخاطر وجود مسایل گسترده غیر قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.
سلام خسروی شهردار پاوه  در گفتگو با سلام پاوه با اشاره به آخرین وضعیت شهرک کارگاهی پاوه اظهار داشت : پرونده این شهرک صنعتی بخاطر سلام خسرویوجود تخلفات گسترده و غیر قانونی بودن اقدامات انجام شده در آن برای روشن شدن وضعیت و برخورد با متخلفین به مراجع قانونی ارجاع داده شده است .
وی گفت : زمین های شهرک کارگاهی پاوه در ابتدا 188 قطعه و برای 188 نفر  تقسیم و قطعه بندی شده بود هرچند که این نقشه نیز مورد تایید رسمی قرار نگرفته بود اما با این وجود این زمینهایی که 188 قطعه بوده و برای این تعداد صنعت کار در نظر گرفته شده است به یکباره به 211 و 254 قطعه افزایش می یابد و قطعات نقشه اولیه کوچک و کوچکتر می شود و حتی فضای سبز در نظر گرفته شده برای این شهرک نیز فروخته می شود و واگذار می شود.
خسروی سپس گفت : شهرداری به همراه چند نهاد مرتبط دیگر جهت تعین تکلیف این موضوع پرونده را به مراجع قضایی ارجاع دادند و پرونده نیز در حال حاضر در حال بررسی است .
ایشان از همشهریان گرامی با تاکید درخواست نمود که از هرگونه خرید و فروش و ساخت و ساز در محوطه شهرک کارگاهی خود داری نمایند تا رای دادگاه در مورد این پرونده صادر شود .

4 پاسخ برای “ارجاع پرونده شهرک کارگاهی پاوه به مراجع قضایی

  • آسوخان در تاریخ آذر 1, 1393 گفت:

    انتقال مشاغل مزاحم شهری موضوضعی است که بیش از دو دهه است در شهرمان کلید خورده اما با بیش از 20 سال هنوز به نتیجه نرسیده است.
    امید است شهردار محترم و دیگر اراگانهای مسوول این مهم را در سال جاری به سرانجام برسانند که تاثیر مهمی بر روند توسعه شهر و حل مشکلات آن خواهد داشت.

  • زبل خان در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    جور گل بلبل كشيد و رنجش را باد برد
    بيستون را عشق كند و شهرتش فرهاد برد

    واقعا مسئولان شهرداري عالي از آب گل آلود ماهي ميگيرند
    دست مريزاد
    جناب شهردار كساني ديگر در برابر عاملان خلافهاي مجموعه شهرك گارگاهي ايستادند ،موضع گرفتند حال همچون ساير كارها با زيركي خاصي بنام خود تمامش مي كنيد.
    زير بناي تمامي تخلفها از شهرداري نشأت گرفته .اول خود و مجموعه را اصلاح فرماييد.

  • يك معلم مظلوم در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    ضمن تشكر از فرياد عدالت خواهي شهردار با درايت پاوه جناب آقاي خسروي عزيز بايد به اطلاع برسانم كه زمين هاي همسايه شهرك كارگاهي ( ضلع شمالي و شرقي ، زمين هاي مربوط به ورثه پيران ويسه ) مورد تعرض شهرك كارگاهي قرار گرفته اند بدين صورت در كوچه مابين آنها كه قرار بوده شهرك كارگاهي 3 متر و زمين هاي مذكور نيز 3 متر به عرض كوچه اختصاص دهند آن شهرك بوسيله عاملان شهرك به تعهد خود عمل ننموده است و كوچه فقط از زمينهاي همسايه شهرك گرفته شده است . محض اطلاع و پيگيري جناب آقاي شهردار

  • همشهري در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    شهردار فهيم و ريزبين و توانمند و زيرك شهر پاوه اطلاع رساني و دفاع از حق و حقوق مظلومان و صاحبان حق توسط جنابعالي ستودني و قابل تحسين است اميد است همواره موفق و مويد باشيد.