پ 30 فروردین 1403 ساعت 13:51

امیدحیاتی موفق به دریافت بورس تحصیلی ازدانشگاه کویینزلند استرالیا شد.

امیدحیاتی موفق به دریافت بورس تحصیلی ازدانشگاه کویینزلند استرالیا شد.

به گزارش سلام پاوه : جوان موفق خانقاهی آقای امید حیاتی (متولد روستای خانقاه و مقیم تهران ) موفق به دریافت بورس تحصیلی کارشناسی ارشد از دانشگاه کویینزلند استرالیا شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از تارنمای روستای خانقاه : مطلع شدیم جناب آقای مهندس امید حیاتی (متولد روستای خانقاه ومقیم تهران) […]

به گزارش سلام پاوه : جوان موفق خانقاهی آقای امید حیاتی (متولد روستای خانقاه و مقیم تهران ) موفق به دریافت بورس تحصیلی کارشناسی ارشد از دانشگاه کویینزلند استرالیا شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از تارنمای روستای خانقاه : مطلع شدیم جناب آقای مهندس امید حیاتی (متولد روستای خانقاه ومقیم تهران) که بهامید حیاتی عنوان یکی از متخصصان در صنعت آب و فاضلاب کشور مشغول به فعالیت بودند، بامداد روز جمعه 9 آبان ماه سال جاری برای ادامه تحصیل تهران را به مقصد استرالیا ترک نمودند .

 انجام مطالعات مهندسی ،  مدیر پروژه  و کارشناس بسیاری از پروژه ها ی مهم در سطح کشور ازجمله مطالعات مقاوم سازی سامانه های آبی  ، مطالعات طراحی شبکه های فاضلاب و تصفیه خانه ها  , در چندین استان، مطالعات ارزیابی اقتصادی اجتماعی زیست  محیطی و … درکارنامه ایشان به چشم می خورد.

همچنین ایشان بابیش از 10 سال سابقه کاری ،کارشناس دادگستری در امور زمین، راه و ساختمان ،عضویت در سازمان نظام مهندسی و عضویت در بسیاری از مجامع علمی کشور از جمله انجمن مدیریت منابع آب ایران، انجمن سازه های فولادی ایران و  … را در سوابق کاری خود دارد.

مدارک دانشگاهی و سوابق کاری ایشان در سال 2012 توسط  اینجینرز استرالیا http://www.engineersaustralia.org.au / به عنوان Professional Civil Engineer ارزیابی شد.

 همجنین ایشان موفق به دریافت بورس تحصیلی ازمرکز بین المللی Water Center International جهت گذراندن دوره Master of Integrated Water Management    در دانشگاه کویینز لند شده اند.

گفتنی است دانشگاه کویینزلند،واقع در شهر بریزبین قدیمی ترین دانشگاه در کویینزلند و پنجمین دانشگاه قدیمی استرالیا می باشد که در سال 1909 تاسیس شد. دانشگاه کویینزلند همیشه در تحقیق و توسعه پیشرو بوده و یکی از 3 دانشگاه برتر تحقیقاتی استرالیا به شمار می رود. در سال 1999 لقب دانشگاه سال استرالیا را به خود اختصاص داد و در سال گذشته فارغ التحصیلی پنج هزارمین دانشجوی دکترای خود را جشن گرفت.

ضمنافهرست سوابق کاری ایشان درLinkedIn موجودمی باشد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :  برای این جوان فرهیخته وخوش آتیه دیارمان آرزوی موفقیت ،تندرستی و سربلندی دارد.

10 پاسخ برای “امیدحیاتی موفق به دریافت بورس تحصیلی ازدانشگاه کویینزلند استرالیا شد.

  • علي در تاریخ بهمن 15, 1396 گفت:

    درود رفیق

  • ناشناس در تاریخ بهمن 15, 1396 گفت:

    امید جان درود به تو دوست عزیز و خوبم امیدوارم همیشه شاد سالم و موفق باشی

  • هم ولایتی در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    میشه بیشتر ایشون رو معرفی کنید

  • برهان در تاریخ آبان 15, 1393 گفت:

    از آنجا که کاک امید یکی از دوستان نزدیک بنده طی مدت سالها کار و پژوهش در تهران بودند به خوبی از جدیت در کار و کوشش ایشان و زحمات بسیاری که برای کرفتن بورس ادامه تحصیل در خارج از کشور متقبل شدند اطلاع دارم و این موفقیت به نوبه خود شایان تبریک است من نیز به نوبه خود برای ایشان موفقیت در ادامه تحصیل و توفیق کسب رضایت خدای سبحان که فراتر از همه چیز است را از پروردگار مهربان خواهانم.

  • من در تاریخ آبان 11, 1393 گفت:

    با سلام امیدوارم موفق باشن ولی این مسئله روند عادی تحصیلات در جامعه ما شده و نیازی به اطلاع رسانی در این سطح نداره و بسیاری از همشهریان ما بورس های تحصیلی دکتری رو حتی در دانشگاههای معتبرتر کسب کردند،که سایت شما یا بی خبر از این قضایاس و یا …

  • امید در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    ضمن تبریک به ایشان
    خدمت مدیریت سایت بایستی عرض کنم این خبر چندان خبر مهمی نبود زیرا مشابه این خبر در دیار ما زیاد است

    • امید در تاریخ آبان 10, 1393 گفت:

      بارک اللله………..

  • خانقاهي در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    دس وش كاك اميد

  • پیمان در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    موفق و پینده باشند مایه افتخار ومباهات برای همشهریان عزیز است

  • همشهری در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    مایه ی افتخاره موفق باشند انشاالله