پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:56

مراسم معارفه بخشداران جدیدشهرستان هفته آینده برگزار می شود

مراسم معارفه بخشداران جدیدشهرستان هفته آینده برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه: شنیده ها حاکی از آن است که هفته آینده معارفه بخشداران جدیدمرکزی و نوسود برگزار می شود. بنابر اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه شنیده ها حاکی از آن است بخشداران جدید مرکزی و نوسود آقایان هوشیار عبداله زاده و اردلان حاتمی  در هفته آینده روزهای (چهارشنبه و پنجشنبه) […]

به گزارش سلام پاوه: شنیده ها حاکی از آن است که هفته آینده معارفه بخشداران جدیدمرکزی و نوسود برگزار می شود.

بنابر اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه شنیده ها حاکی از آن است بخشداران جدید مرکزی و نوسود آقایان هوشیار عبداله زاده و اردلان حاتمی  بخشدارن پاوهدر هفته آینده روزهای (چهارشنبه و پنجشنبه) رسما به عنوان بخشداران مرکزی و نوسود معارفه می شوند .

این شنیده ها حاکی از آن است که حکم نهایی آنان صادر شده است . همچنین حکم آقای سعدی مصطفی زاده گزینه باینگان نیز تا روزهای شنبه و یکشنبه نهایی می شود و ایشان نیز به عنوان بخشدار باینگان معرفی می شوند.

هوشیار عبداله زاده رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت پاوه از مدیران پرتلاش و موفق شهرستان می باشدکه جایگزین آقای صباح ولدبیگی بخشدار خوش نام ، موفق و بازنشسته بخش مرکزی می شود.

اردلان حاتمی بخشدار  باینگان که در دولت گذشته و اصول گرا به این عنوان منصوب شد الان نیز به عنوان بخشدار نوسود جایگزین آقای سالم مصطفایی می شود. اگر به بررسی عملکرد ایشان بپردازیم می توانیم کارنامه وی را در باینگان قابل قبول بدانیم .

حال سالم مصطفایی که نزدیک به یک سال و نیم است که در دولت تدبیر و امید به عنوان بخشدار نوسود معرفی شده است و عملکرد مناسبی در این سمت داشته است  از سمت خود باید خداحافظی کند که امیدورایم تغییرات جدید به نفع مردم باشد.

مصطفایی دارای سوابق گسترده ای همچون شهرداری پاوه ، نودشه ، شاهو  بخشدار شاهو ، مشاور فرماندار در امور عمرانی و… می باشد

سعدی مصطفی زاده جوانی محجوب داری لیسانس علوم سیاسی با سابقه فعالیت در فرمانداری پاوه در بخش سیاسی انتظامی جایگزین اردلان حاتمی دیگر جوان بومی و حالا با تجربه شهرستان پاوه می شود.

امید می رود بخشداران جدید بتوانند برای مردم شهرستان مفید و مثمر ثمر باشند و شفاف و بدون پرده عملکرد خود را با مردم در میان بگذارند و فراموش نکنند پست و مقام برای هیچ کسی ماندگار نیست . و همیشه خدا و مردم رو ناظر بر اعمال خود ببینند.

14 پاسخ برای “مراسم معارفه بخشداران جدیدشهرستان هفته آینده برگزار می شود

  • قادري م در تاریخ آبان 10, 1393 گفت:

    توديع و معارفه بخشداران مركزي و نوسود فردا يكشنبه مورخ 11/8/93 رأس ساعت 15 در محل فرمانداري برگزار مي گردد .

  • m-gh در تاریخ آبان 10, 1393 گفت:

    ضمن سلام و خسته نباشيد خدمت مديريت محترم و كليه افراد محترم نظر دهنده : آقاي عبداله زاده در زمان تصدي اداره بازرگاني و صنعت و معدن و تجارت جديد طي 18 سال گذشته الحق و الانصاف مايه گذاشته اند و به نظر بنده لياقت و توانمندي ايشان به مراتب خيلي بيشتز از بخشداري مركزي مي باشد انساني فوق العاده پيگير مسائل،مشكلات و در جهت رفع نيازمنديهاي شهرستان به كرار در جلسات شهرستاني و استاني دفاع نموده اند اميدوارم قاطعيت ايشان همچنان باقي بماند انشا. الله

  • شاهو در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    دنیا همین بوده و همین طور باقی خواهد ماند کسانی که لیاقت و سزوار کاری هستن را در بیرون از گود استفاده خواهند کرد و کسانی که…………… ودست به دامان این و اون شدن رو روز به روز مراحل ترقی وپیشرفت در مسیرش ؟

  • باینگانی در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    آقای صالحی در مورد یکی از این آقایان آورده اید که در دوره دولت اصولگرا پست داشته و حال نیز در دولت اصلاحات به او پست بهتری داده شده دلیل این اگر دورنگی نیست چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • فرهاد صالحي در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

      دوست گرامی این یک واقعیته به نظر شما نیست ؟ شما می خواهید دروغ بنویسیم نمی دانم منظور شما از دو رنگی چیست؟

  • حسن مرادی در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    ارزوی موفقیت شما را خواستارم امیدوارم با کار وتلاش احترام به شهروندان توجه به وضعیت شهر یادگار خوبی برجای بگذارید

  • ناشناس در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    درست مثل مهره های شطرنج که تعداد آنهاثابت وفقط جابجامیشوند!آیانبایدازکسانی دیگرهم استفاده شود؟آیاتومنطقه مافقط این افرادوجوددارند،بنده درمورد خوب یابدبودن آنهااظهار نظرنمیکنم ولی یک ضرب المثل خودمانی هست که میگوید:ئاش وته نوروه نوگه!‏

  • سردا پاوه در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    با سلام ایا کسانی که انتخاب شدن چه فاکتورهایی داشتن که دیگران نداشتن و ایا از طریق ازمون قبول شده اند که دیگران رد شده اند برای کسانیکه تو وزارت کشور استخدام شدن ایا کشکی و سلیقه ای ویا از روی مدرک و تخصصه…..اقای صالحی تایید

  • امید در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    امید واریم که این تغییرات به نفع مردم باشد

  • پاوه در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت سایت وهمه دوستان بنده نظری در موردانتخاب بخشداران نوسود وباینگان ندارم . ولی این را می دانم انتخاب آقای هوشیار عبد الله زاده به عنوان بخشدار مرکزی کاری بجا ومورد تائید مردم هم هست وحتی لیاقت ایشان بیشتر از این پست می باشد زیرا ایشان آدمی صادق .ناطق و….. میباشد در همین جا آرزوی موفقیت را برای ایشان خواستارم.با آرزوی روزی که افرادی مثل آقای عبدالله زاده که کم نیستند و کمتر دیده می شوند را در پستهای مختلف شهرمان ببینیم .

  • نمیدانیم ...... در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    اقای صالحی عزیز نمیدانیم این انتصاب ها چه طور صورت میگرد ایا از روی مدرک و لایقت است و یا میلی و نظر کسانی است که باید حتما تحمیل شوند و بکارگیری شوند انتصابهای همچون معاونت ف وبخشدار بودن چگونه اس که هرکی تا دیروز …….. و الان….. یعنی تو این شهر نیرو و جوانی وجد ندارد که که باید از کسانی که تخصص و ان کارایی لازم خود رو در پستهایی که قبلا امتحان داده اند مثلا بخشدار باینکان و نوسود چه فرقی داره که باید تعویض شوند که تغییری وجود داره یا باید فرد رو عوض کنن ویاحتما…….. پس جوانان این شهر مدام باید نظاره گر جابجایی نیروهای چند شغله باشن که با دستهای پشت پرده و امتیاز دادن و…ً.. وافسوس میماند برای جوانان تحصیل کرده این منتطقه لطفا اقای صالحی بفرمایید این انتصاب تحمیلی نیستند…….

  • محمدیفیضی در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    جناب حق بین خوب اگه شما ازچیزی خبرداری چرا رک نمیگی.اگه فقط یه کم انصاف داشته باشیم می فهمیم که حاتمی ازبهترین بخشداران باینگان بوده وکارنامه اش قابل دفاعه

  • حق بین در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    آقای صالحی عزیز شما باید در بخش مظلوم باینگان شب وروز باشی تا بتوانی در مورد کارنامه قابل قبول وغیره قضاوت کنی

    • فرهاد صالحي در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

      دوست عزیز شما که خبر دارید از بخش باینگان چرا با نام اصلی خود شرح نمی دهید ما هم بدانیم