ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:04

گفتگو با مدیر عامل صندوق قرض الحسنه اورامانات پاوه(همراه با تصاویر )

گفتگو با مدیر عامل صندوق قرض الحسنه اورامانات پاوه(همراه با تصاویر )

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بیو گرافی مدیر عامل : سید علی حیدری زاده   فرزند سید عثمان  متولد روستای خانقاه نحوه ی تشکیل صندوق قرض الحسنه اورامانات و هدف آن  : این صندوق در راستای آیه ی شریفه ی(( ومَّن ذَا الَّذِي يُقْرِضُ اللّهَ قَرْضًا حَسَنًا…)) بنا نهاده شد و این صندوق در ابتدای […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بیو گرافی مدیر عامل : سید علی حیدری زاده   فرزند سید عثمان  متولد روستای خانقاه

نحوه ی تشکیل صندوق قرض الحسنه اورامانات و هدف آن  : این صندوق در راستای آیه ی شریفه ی(( ومَّن ذَا الَّذِي يُقْرِضُ اللّهَ قَرْضًا حَسَنًا…)) بنا نهاده شد و این صندوق در ابتدای راه در روستای خانقاه و در مغازه شخصی آقای حیدری زاده در سال 1367و 1368 با عنوان دیگری شروع به کار کرد امادر سال 1375 برای ثبت این موسسه اقدام گردید و خوشبختانه در تاریخ 3 /11/1376 با مجوز رسمی در همین روستا شروع به کار کرد و در ادامه با توجه به فعالیتهای خدا پسندانه و پتانسیل بالای این صندوق به شهر پاوه منتقل گردید.

تشکیلات صندوق قرض الحسنه اورامانات چگونه است ؟ صندوق دارای مجوز رسمی از ثبت شرکتها ، نیروی انتظامی ، سازمان اقتصاد  اسلامی ایران و بانک مرکزی می باشد . صندوق صندوق در ابتدا دارای هیئت موسس و هیئت امنا و هیئت مدیره می باشد . که هیئت مدیره آن هر 2 سال یکبار به صورت انتخاباتی ، انتخاب می گردد . و مدیر عامل هم به انتخاب هیئت مدیره انتخاب می شود.

اسامی  چند تن از هیئت مدیره ی فعلی :  حاج محمود موسی زاده ، حاج نجیب بادفر ، آقای جزا احمدیان ، آقای مصطفی صمدی ، سید عبدالقادر عزیزی ، سید فتح اله احمدی ، حاج منصور فرجی ، ملا اکرم سابقی و… که می توان گفت مجموع هیئت مدیره و امنائ  نزدیک به 23 نفر می باشند

تعداد پرسنل : 5 نفر می باشد

از چه حمایتهایی برخوردار هستید ؟ هیچ گونه حمایت خاصی نداریم وفقط در سالهای اخیر در زمان فرماندار دریک وند مقداری تجهیزات اداری به صندوق هدیه شد .

آیا صندوق قرض الحسنه اوراما نات شعبه ی دیگری دارد؟ یا قصد دارید شعبه ی دیگری را افتتاح کنید . نه شعبه ای ندارد اما  مجوز شعبه برای جوانرود را گرفته ایم  که به امید خدا در آینده راه اندازی می کنیم

سقف وام پرداختی شما چقدر است ؟ مدت انتظار آن چه مدت است ؟ سقف وام 600 هزارتومان برای هر دفتر چه حساب با کارمزد 3 درصد و و باز پرداخت 24 ماهه ، مدت انتظار هم معمولا  با توجه به وضعیت  اعضای صندوق است . چون  وام های ضروری مثل بیماری ، تصادفی ، دانشجویی، و… را که داریم پرداخت فوری می باشد اما متوسط 3 ماهه  دوران انتظار است .

تا چه حد از عملکرد خود راضی هستید ؟ رویکرد شما به آینده چگونه است ؟ عملکرد ما رضایت مردم است و باید آنها بگویند ما به شعار هایی که داده ایم جامه یعمل پوشانده ایم و امیدوارم در آینده شعبات دیگری هم راه اندازی کنیم .

استقبال مردم از صندوق چگونه است ؟ بی نظیر است . چون ما به شعار اولیه که همان آیه مبارکه است لبیک گفتیم و عملا در همین راستا قدم برداشته ایم و مردم هم آن را احساس کرده اند پس استقبال بی نظیر است .

دیدگاه مسئولین شهرستان به صندوق شما چگونه است ؟ بسیار خوب است . بخصوص امام جمعه ی محترم شهرستان

چه انتظاری از مسئولین دارید ؟ حمایت و توجه بیشتر به این صندوق مردمی  جهت دلگرمی  هر چه بیشتر کارکنان و بازدید مسئولین از این صندوق را انتظار داریم.

صحبت پایانی شما با همشهریان  ؟ 17 سال است که در راستای آیه ی شریفه ی (( ومَّن ذَا الَّذِي يُقْرِضُ اللّهَ قَرْضًا حَسَنًا…)) قدم برداشته ایم و چون شعار و عمل ما صحت و درستیش برای مردم روشن شده است و با توجه به خدمات گسترده ی ای که ارائه داده ایم انتظار این است که بیشتر از گذشته  در راه این اقدام اسلامی سرمایه گذاری نمایند تا همچنان قویتر از گذشته در خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه و بخصوص نیازمندان قدم بیشتر و بهتر برداریم .

در پایان  شما را به دیدن عکسهای قدیمی از افتتاح تا به الان صندوق قرض الحسنه اورامانات دعوت می کنم .

 

 

 

 

و حالا نمایی از صندوق قرض الحسنه اورامانات بعد از 17 سال

3 پاسخ برای “گفتگو با مدیر عامل صندوق قرض الحسنه اورامانات پاوه(همراه با تصاویر )

  • امیر قدمی در تاریخ اسفند 15, 1394 گفت:

    با سلام
    امیر قدمی هستم نماینده شرکت رایان تابش
    زمینه کاری نرم افزار قرض الحسنه و پرداخت وام
    در صورت نیاز به تهیه نرم افزار با همین اکانت تماس و یا
    09125249299
    تماس بگیرید

  • اکرم حسن زاده(سریاس) در تاریخ شهریور 2, 1392 گفت:

    سلاو مالپه ریکی جوانبوو ده ستان خوش هه ر سه رکه وتوو بن لای ئیمه لینک کران
    ئه میش لوگوی ئیمه یه سپاس :

    • فرهاد صالحي در تاریخ شهریور 2, 1392 گفت:

      سلام با سپاس از شما کاک اکرم عزیز