ج 31 فروردین 1403 ساعت 20:51

کتاب”تان و پۆ” اثر فاتح سعیدی منتشر شد

کتاب”تان و پۆ” اثر فاتح سعیدی منتشر شد

به گزارش سلام پاوه : کتاب شعر”تان و پۆ” اثر فرهنگی بازنشسته فاتح سعیدی به زبانهای هورامی و سورانی  منتشر و روانه باز شد. همایون محمد نژاد فعال فرهنگی در شهرستان مریوان در گفتگو با سلام پاوه اظهار داشت : کتاب “تان و پۆ” اثر بازنشسته فرهنگی آقای فاتح سعیدی وارد در ۱۲۰ صفحه با محتوای […]

به گزارش سلام پاوه : کتاب شعر”تان و پۆ” اثر فرهنگی بازنشسته فاتح سعیدی به زبانهای هورامی و سورانی  منتشر و روانه باز شد.

همایون محمد نژاد فعال فرهنگی در شهرستان مریوان در گفتگو با سلام پاوه اظهار داشت : کتاب “تان و پۆ” اثر بازنشسته فرهنگی آقای فاتح سعیدی وارد در ۱۲۰ صفحه با محتوای شعر هورامی و سورانی از سوی انتشارات ریباز مریوان منتشر شد.

وی گفت : علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب انتشارات”ریباز”مریوان مراجعه نمایند و متعاقبا نیز این کتاب در سطح شهرستانهای دیگر از جمله پاوه برای فروش توزیع می شود.

گفتنی است فاتح سعیدی(خه‌ڵات شه‌ره‌کانی)بازنشسته فرهنگی در آموزش وپرورش مریوان اصالتا اهل روستای شرکان شهرستان پاوه می باشن که تاکنون کتاب های سه‌وقات (سورانی)شه‌به‌ق(سورانی/هورامی)تریفه(هورامی/سورانی) را به رشته تحریر درآورده است.