پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 20:43

یک دستگاه خودروی وانت سایپا به دلیل نقص فنی در پاوه آتش گرفت + عکس

یک دستگاه خودروی وانت سایپا به دلیل نقص فنی در پاوه آتش گرفت + عکس

به گزارش سلام پاوه : یک دستگاه خودروی وانت سایپا امروز شنبه در مسیر بلوار جانبازان (ترمینال قدیم ) به دلیل نقص فنی آتش گرفت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این خودرو که حامل سوخت گازوئیل بود امروز به یکباره آتش گرفت و با حضور به موقع ماموران پرتلاش آتش نشانی پاوه قبل […]

به گزارش سلام پاوه : یک دستگاه خودروی وانت سایپا امروز شنبه در مسیر بلوار جانبازان (ترمینال قدیم ) به دلیل نقص فنی آتش گرفت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این خودرو که حامل سوخت گازوئیل بود امروز به یکباره آتش گرفت و با حضور به موقع ماموران پرتلاش آتش نشانی پاوه قبل از آتش  گرفتن تانکر گازوئیل این آتش سوزی یک خودروخودرو، آتش مهار و خاموش شد.

حاضرین در حادثه دلیل این آتش سوزی را نقص فنی بیان کردند که خوشبختانه این حادثه تلفات و جراحاتی در پی نداشت

از نکات جالب توجه این حادثه حضور بخشدار محترم مرکزی ،رئیس شورای اسلامی شهر پاوه و تنی چند از اعضای شورای شهر پاوه در مکان حادثه بود که تلاشها و کمک های محی الدین زاده  و همکارانش برای کنترل و مدیریت حادثه  و خاموش کردن آن و هماهنگی با آتش نشانی قابل تقدیربود.

سایپا

آتش گرفت خودرو در پاوه

اتش

2 پاسخ برای “یک دستگاه خودروی وانت سایپا به دلیل نقص فنی در پاوه آتش گرفت + عکس

  • ریزبین در تاریخ خرداد 10, 1393 گفت:

    آقایان محترم شورا بهتر است به جای نمایش دادن جلوی مردم و آمد و شد تبلیغاتی جلوی عکاسان ، در عمل واحد دوم آتش نشانی را در سه راهی بیمارستان با کانسک هم شده راه اندازی کنند

  • ب.. ر در تاریخ خرداد 10, 1393 گفت:

    خداروشکر به خیرگذشت