ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:07

گفتگوی سلام پاوه با مدیر دفتر امام جمعه پاوه

گفتگوی سلام پاوه با مدیر دفتر امام جمعه پاوه

به گزارش سلام پاوه : ویژه نامه سالگرد سفر مقام معظم رهبری به دیار اورامانات و شهر پاوه ، توسط دفتر امام جمعه پاوه منتشر گردید. این ویژه نامه که بمناسبت سومین سالگرد سفرمقام معظم رهبری به شهر پاوه تدوین و چاپ شده است روز جمعه که مصادف با این سالگرد بود در میان نمازگزاران […]

به گزارش سلام پاوه : ویژه نامه سالگرد سفر مقام معظم رهبری به دیار اورامانات و شهر پاوه ، توسط دفتر امام جمعه پاوه منتشر گردید.

این ویژه نامه که بمناسبت سومین سالگرد سفرمقام معظم رهبری به شهر پاوه تدوین و چاپ شده است روز جمعه که مصادف با این سالگرد بود در میان نمازگزاران جمعه پاوه توزیع شد.

در این راستا گفتگویی کوتاه داشتیم با آقای مصلح قادری مسئول دفتر امام جمعه پاوه.

مصلح قادری مدیر مسئول دفتر امام جمعه پاوه ضمن تبریک سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به پاوه گفت : سفر حضرت آیت اله خامنه ای، سفری مصلح قادریتاریخی و بیاد ماندنی بود که اثرات معنوی و مادی این سفر در ابعاد مختلف زندگی مردم ما قابل مشاهده است.

وی افزود : حماسه حضور پرشور مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در استقبال از رهبر انقلاب، حماسه ای تکرار ناشدنی بود که جهانیان را به حیرت واداشت. و در مقابل، اظهار لطف مقام معظم رهبری نسبت به مردم این دیار و بخصوص جوانان دیندار و روشنفکر پاوه نیز برای همیشه در تاریخ این دیار ماندگار است.

مسئول دفتر امام جمعه پاوه افزود: گرامیداشت آن حماسه بیادماندنی و آن بیانات مهم و ارزشمند یک وظیفه است.

وی افزود : دفتر امام جمعه و ستادنماز جمعه پاوه در دو سال گذشته برای گرامیداشت سالگرد سفر اقدامات بسیار خوب و ماندگاری از جمله تکثیر و توزیع بیش از 2 هزار سی دی از برنامه های قبل و بعد از سفر و همچنین بیانات مقام معظم رهبری را انجام دادند.

مصلح قادری گفت: امسال نیز در سومین سالگرد سفر، بنابه توصیه امام جمعه محترم پاوه و در راستای گرامیداشت آن روز تاریخی، اقدام به انتشار ویژه نامه ای تمام رنگی در هشت صفحه و در تیراژ 2000 نسخه نمودیم که حاوی گزارشات، مصاحبه ها، تصاویر و سخنرانی های قبل و بعد از سفر و همچنین بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم پاوه است.

قادری اظهار امیدواری کرد همچنانکه آثار معنوی این سفر به خوبی در میان مردم اورامانات ملموس است، با همت مسئولان آثار مادی و مصوبات این سفر نیز جامه عمل بپوشند تا مردم فهیم و بصیر اورامانات از برکات مادی و معنوی آن تواماً بهره مند گردند.