پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:07

گزارش تکمیلی از برگزاری جنگ شادی در پاوه + عکس

گزارش تکمیلی از برگزاری جنگ شادی در پاوه + عکس

به گزارش سلام پاوه : جنگ شادی در پاوه با استقبال پرشور مردم و بخصوص کودکان و خانواده های آنها روز به یاد ماندنی را برای شهر پاوه رقم زد. این جنگ به همت شورا و شهرداری و انجمن مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه روز پنجشنبه 24 مهرماه انجام گرفت و در برگزاری آن علی […]

به گزارش سلام پاوه : جنگ شادی در پاوه با استقبال پرشور مردم و بخصوص کودکان و خانواده های آنها روز به یاد ماندنی را برای شهر پاوه رقم زد.

این جنگ به همت شورا و شهرداری و انجمن مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه روز پنجشنبه 24 مهرماه انجام گرفت و در برگزاری آن علی الرغم داشتن مشکلات فراوان حتی برای تهیه یک سکو و سن برای اجرا و نبودن سالن اجتماعات و سیستم های مناسب صوتی و تصویری با تلاشهای فراوان عده ای فرهنگ دوست و کسانی که بی ادعا برای این شهر قدم برمی دارند به نحو احسن فضایی مهیا شد تا شهروندان گرامی خلا و کمبودهای لازم را نبینند و فقط شادی کنند.

نبود سالن اجتماعات مناسب با یک سیستم صوتی و جایگاه ویژه ی تصویر برداری و داشتن ظرفیت مناسب برای شهرستان پاوه همیشه یک کمبود بزرگ بوده است . که لازم است نگاه ویزه مسئولین و آقای ایده پور فرماندار محبوب و مردمی شهرستان را در پی داشته باشد سالن ورزشی 2500 نفری حضرت امام شهرپاوه در حالی میزبان این جنگ زیبا بود که در بدترین وضعیت فیزیکی خود به سر می برد این سالن با کفپوشی پوسیده خود فاقد بسیاری از امکانات معمول همانند یک آب سرد کن و سیستم تهویه ی هوا و … می باشد.

صحنه

بدون شک نقش شهردار پاوه در برگزاری این برنامه غیر قابل انکار است.

سلام خسروی هدف از این برنامه را نزدیک تر کردن هر چه بیشتر مردم  و شهروندان به شهرداری اعلام کرد و گفت ما می خواهیم با برگزاری چنین برنامه هاییجنگ شادی علاوه بر شاد کردن شهروندان به انها بگوییم که شهرداری و شهروندان یک مجموعه هستند و از یکدیگر جدا نیستند.

شهردار پاوه بابیان اینکه آبادانی و پیشرفت شهر از جنبه ها مختلف برای ما حائز اهمیت است و در این باره جنبه فرهنگی تاثیر بسزایی در این روند دارد لازم دانستیم با دعوت از این گروه هنری که در سراسر کشور به اجرای برنامه پرداخته اند برای شاد کردن مردم و کودکان و آشنایی هر چه بهتر مردم با فضاهای فرهنگی دیگر شهر های کشور چنین برنامه ای برگزار شود.

خسروی با بیان اینکه این برنامه به مناسبت روز و هفته کودک برگزار شد گفت بنده معتقدم شادی کودکان ، شادی والدین را به همراه داردو برای داشتن یک شهر پویا و توسعه یافته نقش شاد بودن شهروندان با شادی های سالم انکار ناپذیر است.

شهردار پاوه در پایان با بیان اینکه نکته ای که در این برنامه برای شهرداری مهم و حائز اهمیت بود این است که مردم جواب اعتماد به ما و شهرداری را دادند و ثابت کردن که حق این مردم بیش تر از این است.

تلاش و کوشش اعضاء و دبیر انجمن مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه در برگزاری هرچه بهتر این برنامه قابل تقدیر است .

یاسر صادقی دبیر جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد (ژیانه وه ) ضمن تقدیر و تشکر از سایت سلام پاوه اظهار داشت : ایده و فکر برگزاری این برنامه دو ماه پیش از طریق انجمن ژیانه وه با هدف روز جهانی کودک طراحی و برنامه ریزی شد که بتوانیم پیام آور صلح و شادی و آرامش برای کودکانمان باشیم تا از تنشها و آشوبهای دنیای امروز فاصله بگیرند.

دبیرانجمن ژیانه وه: هدف اصلی این برنامه را که با حضور شهرداری همگانی تر شد در اصل شادی کودکان دانست .

صادقی با عالی توصیف کردن اجرای این جنگ شادی تشکر ویژه ای داشت از تمامی کسانی که در اجرای این برنامه بخصوص شهروندان گرامی که باحضور و استقبال خوداز این برنامه یکبار دیگر مدنیت و شعور بالای خود را به نمایش گذاشتند.

بدون شک در برگزاری این برنامه نقش  شورای اسلامی شهر پاوه انکار ناپذیر است  توجه این شورا به مقوله های فرهنگی قابل تقدیر می باشد.

فاروق یوسفیحاج محمد فاروق یوسفی به خبرنگار سلام پاوه گفت : لازم است قبل از هر چیز تشکر کنم از تمامی کسانی که در این شهر دغدغه فرهنگی دارند .

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات شورای شهر پاوه در شهریور ماه برگزاری یک جنگ شادی برای اولین بار برای کودکان بود به مناسب روز جهانی کودک (17 مهرماه ) قرار بر این بود این برنامه اجرایی شود که بخاطر اینکه این هنرمندان تداخل برنامه زیادی در این روز داشتند این برنامه به روز 24 مهرماه موکول شد .

فاروق یوسفی هدف اصلی این برنامه را  شادی سالم کودکان در کنار خانواده هایشان بود که به نحو احسن این اتفاق صورت گرفت.

ایشان تخلیه روحی روانی کودکان و نوجوانان و ایجاد بستر های مناسب برای به وجود اوردن فضا های شاد و هیجانی را از ملزومات دانست که این جنگ شادی توانست این هدف را عملی سازد.

وی با اشاره به هزینه کردن بالغ بر 5 میلیون برای این برنامه گفت در حقیقیت بیش از چند برابر این هزینه کودکان و شهروندان حاضر در سالن خوشحال و شاداب شدند

مدیر اجرایی این جنگ شادی افزود یکی از دغدغه ها و مشکلات شورای شهر و شهرداری اعتماد سازی بین شهروندان و شورا و شهرداری است که باید شورا و شهرداری در بطن جامعه حضور یابند و با برداشتن فاصله ها موجود و اعتماد سازی با برنامه هایی این چنینی این مشکل را برطرف کنند که خوشبختانه بیش از حد تصور این شهروندان به این برنامه پاسخ مثبت دادند

وی گفت شهرداری لازم است با ورود در این زمینه ها اعتماد و فاصله به جود امده با شهروندان را برطرف و اعتماد از دست رفته را باز سازی نماید.

محمدفاروق یوسفی نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه ادامه داد و افزود بسیاری معتقد بودند که با توجه به بارانی بودن و بعضی مشکلات استقبال چندانی از برنامه نخواهد شد اما حضور جمعیتی بیش از 2500 نفر در سالن جواب مثبت شهروندان به اعتماد به شورا و شهرداری بود.

یوسفی با اشاره به برگزاری برنامه های مانند شبی با میرزا عبدالقادر پاوه ای ، همایش مدیریت ترافیک و روز بدون خودرو و… گامهای اساسی در رفع کمبود های برنامه های فرهنگی که به عقیده صاحب نظران بسیار بارز است در آینده نزدیک برداشته شود.

وی با اشاره به نظم کم نظیر در اجرای این برنامه علی الرغم نگرانی در به وجود امدن بی نظمی در این جنگ شادی گفت شما شاهد بودید که این برنامه بدون کوچکترین مشکل و با نظم خاصی به نحو احسن برگزار شد. که باید گفت باید به این شاخص بالای فرهنگی مردم که بزرگتری سرمایه ماست توجه وِیژه ای شود.

مدیر اجرایی برنامه در پایان از اصحاب رسانه و سایتها شهرستان که این برنامه را پوشش می دهند قدردانی نمود.

از نکات جالب توجه این برنامه قرار دادن جایگاه ویژه خبرنگاران برای اولین بار در شهرستان پاوه برای خبرنگارن بود که بسیار قابل تقدیر است .

نظم و انضباط در برگزاری این برنامه کاملا مشخص بود از قرار دادن سرویس های ایاب و ذهاب توسط واحد تاکسیرانی برای سهولت در جابه جایی تماشاگران ، و حضور انتظامات و راهنمایی به جایگاه و اختصاص دادن ورودی و خروجی های متناسب با تماشگران از نکات جالب توجه دیگر این برنامه می باشند.

جایگاه خبرنگاران

جنگ شادی

جنگ شادی 7

محمد ابراهیمی

جنگ شادی 2

جنگ شادی 3

جنگ شادی 4

جنگ شادی 5

جنگ شادی 6

11 پاسخ برای “گزارش تکمیلی از برگزاری جنگ شادی در پاوه + عکس

  • فادیا حسینی در تاریخ دی 29, 1393 گفت:

    خوب نبود

  • فادیا حسینی در تاریخ دی 29, 1393 گفت:

    افرین بازم پخش کنید

  • بصير سپنجي در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    درود بر جناب اسماعیل قاسمی عزیز ..بسیار بسیار ممنونم

  • ک - خ در تاریخ آبان 1, 1393 گفت:

    با سلام ضمن عرض خسته نباشید به همه، به نظر بنده تا زمانیکه مکان مناسبی برای اجرای این گونه برنامه ها وجود نداشته باشه برگزاری این نوع برنامه ها کاملاً اشتباه و غیر قابل توجیه می‌باشد . توجیه مناسبی نیست برگزاری این برنامه در سالن ورزشی که سالهاست من و امثال بنده انتظار تعویض کف پوش آن را داریم که هیچ وقت صورت نگرفت در تصاویر مشخص و کاملاً گویاست که با نصب این سن چه بلایی بر سر کف پوش فرسوده آمده، من از جانب جمع صحبت نمی کنم اگر حرف هایم اشتباهه دوستان به بزرگی خودشون ببخش، تا الان کدام یک از این مسئولان به فکر ترمیم این سالن افتاده اند که الان برای خودنمایی چنین حضوری در این برنامه دارند ، اگر مسابقه‌ي یک تیم ورزشی بود آیا باز هم حضور داشتید؟ چند سال پیش به طرز فجیعی این سالن رو به باغ وحش اجاره دادند آیا کسی بعد از تمام شدن آن برنامه به سالن سری زد،، از فضولات حیوانات و … بگیر تا سکوهای پر شده از بقایای پوست تخمه و آجیل دوستان هنوز بعد از چند هفته داخل سالن بود. خسته نباشید میگم به همه ی عوامل اجرای این طرح دست تک تکتون رو می‌بوسم ولی قبل از اجرای این گونه برنامه ها فکر احداث جایی برای اجرای آن باشید با کمک دوستانی که برای مصاحبه و خودنمایی در همه جا حاضر هستند.
    با تشکر ک ـ خ

  • اسماعیل قاسمی در تاریخ آبان 1, 1393 گفت:

    سلام ، از این که در میان مردم کرد زبان و مهمان نواز پاوه ساعتی از عمرم را گذراندم بسیار خوشحالم یکی از بهترین اجرا های من در طول 16 سال سابقه هنریم بود ، ممنونم از بصیر سپنجی و خانواده عزیزش ، درود بر مردم بزرگوار پاوه…اسماعیل قاسمی

  • nikan در تاریخ آبان 1, 1393 گفت:

    سلام ، جا داره از بصیر سپنجی عزیز و خانواده هنرمندش کمال تشکر را داشته باشم که باعث شد آقای اسماعیل قاسمی و صدای تهران به شهر زیبای پاوه بیان

  • انتظامات در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

    مدير محترم سايت چرا در گزارش كلي از خانواده سپنجي اسمي برده نشد كه نقش مهمي در اجراي عالي اين برنامه داشتند؟

  • سالم در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

    آقاي حاضر در سالن اسم همه كه گفته شد منظور شما چه كسي است؟

  • رضایی در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    برنامه‌ عالی بود با خانواده‌ اومدیم كه‌ به‌ دلیل تاخیر برنامه‌ و شروع مجری با یه‌ مقاله‌ و شعر داشتیم خسته‌ میشدیم كه‌ واقعا مجری ته‌رانی برنامه‌ سالن رو منفجر كرد و از اون لحظه‌ تا لحظه‌ ای كه‌ شهردار اومدن سراسر خنده و شادي و برنامه متنع و عالي بود بازم بزارين اين برنامه ها رو تشكر از برگزاري

  • taraneh aminipour در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    salam vaghean bargozarye chenin barnamehaee jaye tashakor dare be omid tekrare mojadade ein fa’alyat haye honari

  • حاضر در سالن در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    سلام و دست همه درد نکنه ، آقای صالحی عزیز کاش از برخی دیگر از کسانی که واقعا برای این برنامه تلاش کرده و نقش اساسی در برگزاری موفق این برنامه داشتند هم تقدیر می شد