ج 31 فروردین 1403 ساعت 22:38

گزارش تصویری از روستای زیبای خانقاه / مصطفی ویسمرادی

گزارش تصویری از روستای زیبای خانقاه / مصطفی ویسمرادی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : روستای زیبا و منحصر به فرد خانقاه از توبع شهر پاوه یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان پاوه و حتی اورامانات می باشد روستایی زیبا با مناظری چشم نواز که در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد. امید می رود مسئولان گردشگری شهرستان با توجه به پتانسیل بالای […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : روستای زیبا و منحصر به فرد خانقاه از توبع شهر پاوه یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان پاوه و حتی اورامانات می باشد روستایی زیبا با مناظری چشم نواز که در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد.

امید می رود مسئولان گردشگری شهرستان با توجه به پتانسیل بالای گردشگری در شهرستان نگاه ویژه ای به صنعت گردشگری و توسعه این صنعت در این منطقه داشته باشند چون در حقیقت با توجه به شرایط خاص جغرافیایی شهرستان و بیکاری بالا و مشکلات اقتصادی توجه به مقوله گردشگری می تواند چاره ساز باشد.

این تصاویر را جناب آقای مصطفی ویسمرادی برای این پایگاه خبری تحلیلی ارسال نموده اند که به حقیقت گوشه ای از زیبایی روستای خانقاه را با لنز دوربین خود به نمایش گذاشته است .

مصطفی ویسمرادی مدیر وبلاگ تاکانه از وبلاگ های موفق شهرستان می باشد با تشکر از ایشان شما را دعوت می کنیم به مشاهده این تصاویر زیبا

روستای خانقاه

روستای خانقاه 1

روستای خانقاه 3

روستای خانقاه 6

روستای خانقاه 7

روستای خانقاه 8

روستای خانقاه 8

خانقاه

روستای خانقاه 10

روستای خانقاه 11

روستای خانقاه 12

روستای خانقاه 14

خانقاه

روستای خانقاه 15

روستای خانقاه 16

2 پاسخ برای “گزارش تصویری از روستای زیبای خانقاه / مصطفی ویسمرادی

  • سعیدیانی در تاریخ آبان 23, 1393 گفت:

    خیلی زیبا بود برای من حس نوستالژیک داشت با توجه به اینکه قریب ده سال در خانگاه بودم ۰

  • سراج در تاریخ آبان 22, 1393 گفت:

    سپاس . واقعا زیبا بودن. پاییز فصل زیبایهاست