ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:34

گزارشی از کنسرت گروه موسیقی هورام با صدای فرهاد سلیمی + عکس

گزارشی از کنسرت گروه موسیقی هورام با صدای فرهاد سلیمی + عکس

به گزارش سلام پاوه : کنسرت زیبای گروه هورام با سرپرستی هنرمند پیمان حسن زاده و خوانندگی هنرمند فرهاد سلیمی با استقبال با شکوه مردم در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این کنسرت که یا همت خود اعضای گروه بخصوص هنرمند پیمان حسن زاده […]

به گزارش سلام پاوه : کنسرت زیبای گروه هورام با سرپرستی هنرمند پیمان حسن زاده و خوانندگی هنرمند فرهاد سلیمی با استقبال با شکوه مردم در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این کنسرت که یا همت خود اعضای گروه بخصوص هنرمند پیمان حسن زاده در مدت زمان کوتاه برای ارائه به همشهریان آماده گردید که با زیبایی تمام برروی صحنه رفت .

قبل از اجرای کنسرت با درخواست سرپرست گروه (پیمان حسن زاده ) حاضرین در سالن در محکومیت جنایات علیه بشریت در سرتاسر جهان و بخصوص مردم همزبان کورد در کوبانی چند لحظه قیام نمودند .

کنسرت فرهاد سلیمی

گروه موسیقی هورام با اجرای منسجم  شعیب بهرامی ،علی دانشفر، شهرام نادری ،زانیار موسی زاده ،صهیب بهرامی، آراس یاری  و همخوانی خانم آفاق شکوری و سوران فیضی و صدای جادویی بالبان (نرمه نی ) هنرمند اسماعیل مردانی و صدای رسا و دلنشین و پر سوز فرهاد سلیمی و  سرپرستی  پیمان حسن زاده که تنظیم آهنگها را بر عهده داشت در دو بخش (بخش اول دستگاه شور و بخش دوم در دستگاه سه گا) همشهریان را به تحسین وادار کردند.

کنسرت فرهاد سلیمی 3

کنسرت فرهاد سلیمی 4

در بخش دوم پس از استراحتی 10 دقیقه ای و تغییر ساز چند نفر از نوازندگان از جمله سرپرست گروه که این بار وی با آلت سنتور به اجرا پرداخت کنسرت ادامه پیدا کرد .

تک نوازی هنرمندان آراس یاری و شعیب بهرامی و هنرنمایی اسماعیل مردانی از نکات دیگر این کنسرت زیبا بود که در حین تک نوازی هنرمند اسماعیل مردانی جو خاصی در سالن به وجود امد که دیدن اشکهای تعدادی از حاضرین در سالن گواه این مطلب بود .

کنسرت فرهاد سلیمی 5

کنسرت فرهاد سلیمی 6

صدای پرسوز و دلنشین فرهاد سلیمی با حنجره آتشین خود از زیبایی های دیگر این کنسرت بود .

از نکات دیگری که در این کنسرت می شود به ان اشاره داشت نظم و انضباط خاص ان بود همچنین لازم است اشاره ای داشته باشیم به کوچک بودن سالن که واقعا یکی از نیازهای اساسی شهرستان پاوه است که یک سالن با ظرفیت مناسب و داشتن صندلی و سیستم صوتی مناسب برای اجرای چنین کنسرت هایی را ندارد که امید است آقای ایده پور فرماندار محبوب در این راستا چاره اندیشی نمایند .

پیش فروش شدن بلیط برای هر سه شب نشان از استقبال خوب شهروندان از این برنامه را دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد داشتن سالنی استاندارد و با ظرفیت مناسب برای شهرمان باشیم تا جمعیت بیشتری بتوانند از این برنامه ها استفاده نمایند.

زید عبدی

کنسرت فرهاد سلیمی 7

کنسرت فرهاد سلیمی 8

کنسرت فرهاد سلیمی 9

کنسرت فرهاد سلیمی 10

4 پاسخ برای “گزارشی از کنسرت گروه موسیقی هورام با صدای فرهاد سلیمی + عکس

  • نکته در تاریخ مهر 23, 1393 گفت:

    دستشون درد نکنه اما برای حسن ختام برنامه جا داشت این بزگواران یک اهنگ شاد هم اجرا میکردند تا از فضای اخ وداخ بیرون بیان مطمئنم پایان یک برنامه انهم کنسرت با اهنگ شاد ماندگاری بیشتری در ذهن ایجاد خواهد کرد

  • ناشناس در تاریخ مهر 23, 1393 گفت:

    چرا آقای آژند در این گروه نبودن ؟

  • سارا در تاریخ مهر 22, 1393 گفت:

    سلام خدمت تمامی کارابران واقعا کنسرت محشری بود خانه موسیقی پاوه در عرصه هنر ابروی پاوه و حتی اوراماناته

  • زیدعبدی در تاریخ مهر 22, 1393 گفت:

    دست عکاس درد نکنه