ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:38

کلیپ زیبای هورامی یا ربی نی شو – با صدای رضا خورشیدی

کلیپ زیبای هورامی یا ربی نی شو – با صدای رضا خورشیدی

به گزارش سلام پاوه : کلیپ زیبای هورامی یا ربی نی شو با صدای آقای رضاخورشیدی  و شعر زیبای شاعر نام آشنا میرزا عبدالقادرپاوه ای  جهت استفاده دانلو و یا مشاهده شما مخاطبان گرامی منتشر می شود. جهت مشاهده بر روی ویدیو کلیک کنید همچنین جهت دانلود این ویدیو اینجا را کلیک کنید .

به گزارش سلام پاوه : کلیپ زیبای هورامی یا ربی نی شو با صدای آقای رضاخورشیدی  و شعر زیبای شاعر نام آشنا میرزا عبدالقادرپاوه ای  جهت استفاده دانلو و یا مشاهده شما مخاطبان گرامی منتشر می شود.

جهت مشاهده بر روی ویدیو کلیک کنید

همچنین جهت دانلود این ویدیو اینجا را کلیک کنید .

download-bottom (16)

2 پاسخ برای “کلیپ زیبای هورامی یا ربی نی شو – با صدای رضا خورشیدی

  • قدیمی در تاریخ بهمن 29, 1393 گفت:

    به نام خدا
    البته قطعا جا ندارد که همه ی آهنگ های زیبا پخش شوند جناب پیمان چون آن وقت است که سایت سلام پاوه تبدیل به ویدئو کلوب خواهد شد ؛ و البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که أکثر کسانی که آن آهنگ های زیبا را ساخته اند به نیت عرضه در بازار؛ شهرت؛ یا خواننده عروسی شدن و.. بوده است اما جناب آقای رضا خورشیدی این 2 کلیپ را صرفا با نیت درج در سلام پاوه ساخته اند و این هیچ فرقی باکسی که برای سلام پاوه مطلبی و یا شعری مینویسد ندارد / و هرگز با 2کلیپ ایشان و یا حتی بیشتر از اینها هم سایت تبدیل به ویدئو کلوپ نمیشود.. لطفا کمی از تنگنظری و یک بعدی نگری خود بکاهید جناب پیمان.
    با تشکر

  • په یمان-ز در تاریخ دی 27, 1393 گفت:

    سلام . ضمن تشکر از سلام پاوه . اگه قراره این چنین کلیپ هایی در سلام پاوه پخش بشه صداها و کلیپ هایی فولکلور و زیباتر از این هم موجود می باشد . پس لطفا یا این پایگاه خبری تحلیلی را از حالت ویدئو کلوپ در بیارید یا اقدام به پخش همه ی آهنگ های زیبا بکنید.