پ 30 فروردین 1403 ساعت 03:59

کسب جایزه بهترین بازیگر زن توسط شنو قادری در جشنواره کوفار بلاروس

کسب جایزه بهترین بازیگر زن توسط شنو قادری در جشنواره کوفار بلاروس

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر کوفار کشور بلاروس توسط شنو قادری مددجوی زیر پوشش بهزیستی خبر داد. عبدالرضا میرزاییان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شنو قادری دارای معلولیت فلج مغزی است که نیمه چپ مغز و نیمه راست […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر کوفار کشور بلاروس توسط شنو قادری مددجوی زیر پوشش بهزیستی خبر داد.

عبدالرضا میرزاییان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شنو قادری دارای معلولیت فلج مغزی است که نیمه چپ مغز و نیمه راست شنو قادریبدنش لحظه تولد در دوران جنگ تحمیلی بر اثر اصابت موشک به بیمارستانی در پاوه دچار ضایعه شده است.

میرزاییان با اشاره به اینکه وی مددجوی زیر پوشش بهزیستی است، گفت: وی با توجه به زحمات خودش و تلاش‌های کارکنان بهزیستی توانست در سال‌های گذشته استعداد خود را در تئاتر نشان بدهد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به کسب موفقیت‌های متعدد توسط شنو قادری در تئاتر اشاره کرد و افزود: این هنرمند کرمانشاهی در جشنواره کوفار در کشور بلاروس توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه جایزه این جشنواره یکی از معتبرترین جوایز بین‌المللی تئاتر است، تصریح کرد: افراد معلول با خودباوری بارها ثابت کرده‌اند که معلولیت محدودیت نیست.

شايان ذكر است شنو قادري اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشد که ایشان یکی از بازیگران توانمند عرصه تئاتر می باشند و در حال حاضر در شهر کرمانشاه ساکن هستند .

5 پاسخ برای “کسب جایزه بهترین بازیگر زن توسط شنو قادری در جشنواره کوفار بلاروس

  • ژینوقادری در تاریخ بهمن 9, 1393 گفت:

    ممنون بخاطرخلاقیتتون

  • سمیرا بهرامی در تاریخ مهر 18, 1393 گفت:

    تبریک میگم. باعث افتخاره

  • محمدرئوف در تاریخ مهر 16, 1393 گفت:

    گر ز روی حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری خانم شنو قادری واقعا مایه افتخار هستی تبریک عرض می نمایم

  • شرمین در تاریخ مهر 15, 1393 گفت:

    تبریک میگم خانم قادری موفق باشین.

    • ناشناس در تاریخ آذر 16, 1393 گفت:

      ممنون هستم امیدوار هستم شما مو فق باشید