ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:24

کاهش سرعت اینترنت ، قطعی مکرر آن و عدم پاسخگویی مسئولین / احسان شکرالهی

کاهش سرعت اینترنت ، قطعی مکرر آن و عدم پاسخگویی مسئولین / احسان شکرالهی

به گزارش سلام پاوه ؛ چندین ماه است که در پاوه کاهش سرعت اینترنت و قطعی مکرر آن کاربران اینترنت را کلافه نموده است. به گزارش سلام پاوه ؛ چندین ماه است که در پاوه سرعت اینترنت در اکثر ساعت شبانه روزبسیار کاهش یافته وحتی گاهی اوقات بیشتر از 24 ساعت به طور کامل قطع می شود […]

556189_468891843149009_1455618504_n_0به گزارش سلام پاوه ؛ چندین ماه است که در پاوه کاهش سرعت اینترنت و قطعی مکرر آن کاربران اینترنت را کلافه نموده است.

به گزارش سلام پاوه ؛ چندین ماه است که در پاوه سرعت اینترنت در اکثر ساعت شبانه روزبسیار کاهش یافته وحتی گاهی اوقات بیشتر از 24 ساعت به طور کامل قطع می شود و مردم و کاربران  به خصوص کسانی که شغل و کار آن ها به اینترنت مرتبط است با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شوند و هیج مسئول و سازمانی پاسخگوی مشکلات آنان نیست.

می توان گفت کسانی که از اینترنت مخابرات استفاده میکنند  مشکلات آنان از سایر مشترکین بیشتر است! زیرا در صورت پیش آمدن مشکل ( در صورتی که 2020  واحد پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات قادر به حل مشکل نباشد) در تماس با نمایندگی به ندرت به تماس مشترکان  پاسخ داده خواهد شد و در صورت پاسخگویی هم مشکل آنان حل نمی شود!

هنگامی هم که به نمایندگی مراجعه می کنیم یا کسی آنجا نیست و اگر هم کسی آنجا باشد به مشکلات مردم رسیدگی نمی شود!

سه روز پیش با یکی از دوستان از وضعیت بد اینترنت مخابرات خسته شدیم و تصمیم به  تغیر شرکت ارائه دهنده اینترنت نمودیم! برای این کار می بایست ابتدا اینترنت مخابرات را قطع کرد. به نمایندگی مراجعه کردیم وخواستیم که اشتراک  اینترنتمان را جمع آوری نمایند.

نماینده محترم شرکت مخابرات نیز قول دادند که همان روز لیست جمع آوری اینترنت را به مخابرات تحویل دهند. امروز هم که سه روز گذشته هنوز اینترنتمان قطع نشده!برای اطمینان با 2020 تماس گرفتیم و در جواب گفتند: در صورتی که اینترنت همان روز قطع نگردد مقصر نمایندگی است که لیست را با تاخیر به مخابرات تحویل میدهد!

کیفیت بسیار نامناسب اینترنت مخابرات پاوه ، عدم پاسخگویی نماینده این شرکت ، قطع و وصل شدنهای مکرر اینترنت مخابرات و پاسخگو نبودن مسئولین مربوطه از مهمترین مشکلات مشترکین اینترنت مخابرات میباشد.

حال شما قضاوت نمائید …

8 پاسخ برای “کاهش سرعت اینترنت ، قطعی مکرر آن و عدم پاسخگویی مسئولین / احسان شکرالهی

  • هادی در تاریخ شهریور 13, 1393 گفت:

    من برای 5 ماه استفاده از اینترنت مخابرات تا حالا یک میلیون تومان پول پرداخت کردم! به اسم قبض میان دوره تو این چند ماه ، چند بار منو سر کیسه کرده مخابرات، با این سیستم افتضاحش، الهی! این پولا از گلوشون پایین نره.

  • آزاد رضایی در تاریخ مرداد 22, 1393 گفت:

    از وقتی شماره های پاوه عوض شده قطعی اینترنت من که مال های وب پر سرعت ترین اینترنت موجود در پاوه هست خیلی زیاد شده

  • شهروند در تاریخ مرداد 22, 1393 گفت:

    سلام….
    من اشتراک اینترنت 512نامحدود با پرداخت ماهیانه 40هزار تومن گرفتم اما سرعت دانلود به20کیلوبایت نمی رسه….از نمایندگی آقای…..گرفتم… واقعا افتضاحه

  • فرید در تاریخ مرداد 22, 1393 گفت:

    والا من 4 ساله اینترنت مخابرات دارم مشکلی هم برام پیش نیومده خیلی هم راضی بودم . خارج از قطی های سراسری هیچ مشکلی هم نداشتم – هر وقت هم با نمایندگی تماس گرفتم جوابمو داده . خیلی هم با احترام برخورد کردن …. با تشکر از شما

  • محسن در تاریخ مرداد 21, 1393 گفت:

    داداش اینا همش شایعه است، الان اینترنت پاوه در حد لالیگا کار میکنه اساسی!!
    نمایندگی مخابرات پاوه هم خود کریستیانو رونالدوتشریف دارن بدجور

  • هورامان در تاریخ مرداد 21, 1393 گفت:

    دست نویسنده درد نکند.کسی پاسخگو نیست. یکسال اینترنت آقای …. را داشتم. روانی شدم. الان مال مخابرات و آقای … : می خواهم سر به بیبان بزنم. افسوس که در این شهر کسی نیست که پاسخگو باشد . آقا نخواستیم اینترنتمان را قطع کنید. ده بار تماس گرفتم هی می گن می کنیم نکردن. می خوایم های وب بگیریم نمیذارن.

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 20, 1393 گفت:

    واقعا این نمایندگی های تبدیل به یک شرکت کلاهبرداری شدند بیشتر مشکلات اینترنت تقصیر همین نمایندگی هاست

  • saeed در تاریخ مرداد 20, 1393 گفت:

    والله من خیلی وقته از بهزاد حبیبی اینترنت گرفتم هر مشکلی هم داشتم حلش کردن قطی هم نداشتم به اون صورت