ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:57

چه کسی رئیس جدید شورای اسلامی شهر پاوه می شود ؟

چه کسی رئیس جدید شورای اسلامی شهر پاوه می شود ؟

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نزدیک به یک سال است که از عملکرد شورای اسلامی دوره چهارم  پاوه گذشته است . شورایی که می توان یکی از حاشیه سازترین شوراهای تاریخ پاوه دانست  شورایی متکی با شعارهایی همچون صداقت و شفافیت و مردم باید بدانند و خدمت برای مردم و…پا به عرصه گذاشت شورایی […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نزدیک به یک سال است که از عملکرد شورای اسلامی دوره چهارم  پاوه گذشته است . شورایی که می توان یکی از حاشیه سازترین شوراهای تاریخ پاوه دانست  شورایی متکی با شعارهایی همچون صداقت و شفافیت و مردم باید بدانند و خدمت برای مردم و…پا به عرصه گذاشت شورایی از طیفهای گسترده مردم.  بدون شک نکته بارز شورای چهارم سلامتی و صداقت  و میل به خدمت می باشد
شورایی که با ترکیبی از جوانی و تجربه با چالشهای فروانی شروع به کار کرد هرچند در ابتدای امرمتفاوت بودن ترکیب اعضای این شورا در بسیاری از موارد روند روبه رشدی را برای شورای چهارم پیش بینی نمی کرد .  شورای-شهر-پاوهاما این شورا در یک چیز واحد و نقطه قوت داشت و ان خدمت کردن صادقانه و سالم  برای مردم بود.
اختلافات اعضای این شورا چند روز بعد از انتخاب شدن آنهادر انتخابات کلیک خورد. این اختلافات در میتینگ های خصوصی بر سر انتخاب ترکیب هیئت رئیسه کلیک خورد و در جلسات رسمی انتخاب هیئت رئیسه و ابقای شهردارسابق آقای جمال ابراهیمی شعله ور و گسترده تر شد .
شورای چهارم در همان استارت کار به دو گروه سه و چهار تقسیم شد گروه سه (اسلامی نیا ، عبدی ، یوسفی ) و گروه چهار (محی الدین زاده ، حسینی ، صفری ، لطف الهی ) دو گروه کاملا مخالف که حتی در جزئی ترین مسائل با یکدیگراختلاف داشتند .

دو گرهی که تفاوتهای بارزی در ایده و فکر انها وجود داشت گروه سه گروهی کاملا با تجربه و همسو و همفکر با یک ایده واحد با استفاده از رسانه و سایت وابسته به خود نقش مشهودی داشتند و گروه چهار گروهی متکی به تجربه و جوانی که مبنای کار خود را مبنی بر رای جمعی و حداکثری قرار داده بودند.
هیئت رئیسه بر خلاف نظر گروه سه تشکیل شد شهردار سابق ابقا شد و روند اختلافات با مسئله انتخاب شهردار جدید و جایگزین آقای ابراهیمی شدت پیدا کرد جلسات شبانه و اختلافات در تعیین شهردار و گزینه های مختلف بحث روز شهر پاوه شده بود تا جایی که قضیه از یک مقوله شهری و داخلی به مرکز استان ودعوت به حضور نماینده اورامانات و برگزاری جلسات خصوصی با وی  ادامه پیدا کرد .
مصاحبه جنجالی آقای اسلامی نیا اختلافات شدید اعضای شورای چهارم را به صراحت روشن و علنی کرد مطرح شدن گزینه هایی خوشنام و کاربلد همچون آقایان آرش رضایی ، سلام خسروی ، ابراهیمی ، و… از طرف جناحین شورا موضوع روز پاوه و سایتها شده بود سرانجام علی الرغم مخالفتها و بیانیه های شدید گروه 3 نفره سلام خسروی گزینه گروه چهار نفره شهردار پاوه شد.
جلسه معارفه شهردار پاوه ، حواشی واعتراضات اقای اسلامی نیا مبنی بر نحوه  انتخاب آقای خسروی و درگیری لفظی وی با فرماندار وقت آقای خدر ویسی آغاز و استارت مناسبی برای شروع یک شهردار با سابقه مدیریت موفق نبود .
سلام خسروی با چالشهای بزرگی همچون  اختلافات اعضای شورای شهر پاوه ، و بدهی سنگین شهرداری ، ترافیک و معضلات شهری و… شروع به کار کرد
انتخاب هیئت رئیسه شورا با ریاست محی الدین زاده و نائب رئیسی حسینی از یک طرف و انتخاب شهردار پاوه با خسروی که از گزینه های گروه چهارنفره بود از طرف دیگر شایعاتی مبنی بر استعفای اعضای سه نفره و در راس آنها آقای اسلامی نیا را به وجود اورده بود که وی این شایعات را تکذیب نمود.
بدون شک سلام خسروی کار بسیار سختی را بر عهده گرفته بود کم کم نظم و انضباط به شهرداری پاوه حاکم شد . جلسات گسترده با حضور شهردار پاوه و اعضای شورا برگزار شد وفاق و همدلی در بین اعضای شورا حاکم شد کمسیون های مختلف شورا تشکیل شد و تا حدود بسیاری دسته بندی 3 و 4 از بین رفت و شهرداری علی الرغم روبرو بودن با چالشهای بزرگی همچون ترافیک ، بدهی ، وضعیت نامناسب خیابانها و… با یک حس گروهی قابل تحسین در بین اعضای شورا و شهردار شروع به فعالیت کرد .
هرچند از دست دادن فرصت و زمانی 6 ماه و حساس از نکات تاریک شورای چهارم در یک سال گذشته بود اما بهرحال اعضای شورای چهارم برای خدمتی صادقانه و شفاف امده بودند و بعد از گذشت 6 ماه کار شروع شد .
بدون شک کم شدن اختلاف در بین اعضا مشهود است تا جایی که  همراهی اعضای موافق و مخالف شهردار در عملکرد و اجرایی نمودن طرحهای جدید شهرداری قابل تامل و بیانگر کم شدن اختلافات است . اما با این وجود هنوز احساس می شود گروه بندی سه و چهار پا برجا است .
حال در آستانه انتخاب هیئت رئیسه جدید می باشیم و شنیده ها حکایت از آن دارد آتشی نهفته در زیر خاکستر آماده شعلور شدن است . اما امید می رود این آتش در نطفه خاموش شود و در انتخاب رئیس و هیئت رئیسه جدید تفاهم و توانایی و شور جمعی تاثیر گذار باشد .

حال باید پرسید این بار چه کسی رئیس جدید شورای اسلامی شهر پاوه می شود ؟

9 پاسخ برای “چه کسی رئیس جدید شورای اسلامی شهر پاوه می شود ؟

  • ناشناس در تاریخ شهریور 21, 1393 گفت:

    شوراهای این دوره اورامانات هم امیدی به آنهانیست اون ازروانسردروازه اورامانات که 2زن به شورای شهرراه یافته انداون ازپاوه شهرهزارماسوله که شوراهای شهرمن شنیدم میانگین سنی شان ازچهل وپنج سال بیشتراست اونهم ازثلاث باباجانی شهرمقاوم اورامانات که شوراهای شهربه جای فکرکردن به حل مشکلات شهربدنبال نفع وامتیازبازارچه مرزی انداونهم ازجوانرودشهرمرکزی اورامانات که شوراهای شهربدنبال کسب وجهه ازطریق جلسات فرماندار وبخشداری ونشریات منطقه اندتازه ازمیان آنهایکنفربدنبال انتخابات مجلس است.

  • دلسوخته در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    برادرم خفته را خفته کی کند بیدار راستی چه فرقی می کند که رئیس شورا باشد آنها که نخبه و الیت جامعه اند!!!!!!!!!!!!

  • مدرک عزیزی در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    با تشکر از مدیریت محترم سایت و عرص ادب و احترام خدمت شهردار و اعضای محترم شورا امیداستدر این برهه کاری با همفکری و تدبر لازم مشکل اصلی تعدادی زیادی از صنعتگران زحمتکش شهرمان با همکاری نهادهای مربوطه در زمینه شهرک کارگاهی حل شود و این درخواست را از مدیریت این سایت و سایر رسانه های محلی داریم که گزارشات این معضل را در راس کار خود قرار داده به امید اینکه تمامی مسئولین در جهت رفع این مشکل قدمی بردارند با تشکر

  • ناشناس در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    چه باکی هست که من ریس شورای شهرباشم یاکسی دیگه ماشنیدیم که شورای دورچهارم روانسرمنحل می شود

  • دوست در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    به نظر می رسد این بار کار سختی نداشته باشند زیرا همتنطور که اشاره کرد اید در بین اعضای شورا و شخص شهردارد تفاهم خوبی حاکم است و البته همه این ها از مدیریت و توانمندی شخص سلام خسروی است.زیرا ایشان به درستی پی برده اند که خدمت به مردم در آرامش انجام می گیرد.هر نوع تنشی باعث می شود تا باز هم زمان از دست برودبهترین خدمتی که شورا می تواند بکند این است که در ارامش رییس را انتخاب کند تا شاهد ظهور دوباره حواشی نباشیم.

  • همشهری در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    سلام به نظر ما حال که آتش فتنه خوابیده ما آتیش بیار معرکه نباشیم اگر وافعا دوستدار پیشرفت هستیم حدال کار این شورا که بسیار مهم است صدات و تلاش برای کار است از شورا و شما برزگواران تمنا داریم دنبال جنجالی کردن موضوع و ایجاد خبر نباشیم

  • آسو خان در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    کاش می شد و قانون اجازه می داد که یک نفر را از بیرون بیارند و ریس شورایش کنند
    زیرا این ها هیچکدام تمامی جوانب یک مدیر تمام عیار را یک جا ندارند

  • همشهری در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    آقای صالحی با سلام من درست یکسال پیش هم نظری در این مورد دادم متاسفانه بانی و باعث مشکلات این شورا آقای …… بودند ۶ ماه نگذاشتندشهردار معرفی و آقای خسروی را به بهانه های مختلف مورد بازخواست و انتقاد قرار می دادند و فقط هدف از این کار را هم تک محوری و غرور ایشان بود اما به نظر بنده و خیلی کارشناسان و همشهریان شهردار کنونی از بهترین شهرداران پاوه در طول 30 سال گذشته بو ده اند حال به نظر من آقای ……. و دوستان که این همه مخالفت می کردند بابت چی بود اگر واقعا حرف آنها حق بود باید گروه چهارنفره از مردم عذر خواهی کنند و اگر نه باید جناب …… و گروه سه نفره باید از مردم عذر خواهی کنند

  • ناشناس در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    مگر فرقی میکنه چه کسی ریس شود