پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 04:16

چه کسی بخشدار مرکزی پاوه می شود؟مصطفایی،حاتمی و یا …

چه کسی بخشدار مرکزی پاوه می شود؟مصطفایی،حاتمی و یا …

به گزارش سلام پاوه : شنیده ها حکایت از آن دارد که بخشدار مرکزی پاوه آقای ولدبیگی در مهر ماه سال جاری بازنشسته می شود. حال با این وجود اخبارمتفاوتی حکایت از جابه جایی هایی در بخش های مختلف شهرستان به گوش می رسد. شهرستان پاوه با سه بخش مرکزی ، نوسودو باینگان در این […]

به گزارش سلام پاوه : شنیده ها حکایت از آن دارد که بخشدار مرکزی پاوه آقای ولدبیگی در مهر ماه سال جاری بازنشسته می شود. حال با این وجود اخبارمتفاوتی حکایت از جابه جایی هایی در بخش های مختلف شهرستان به گوش می رسد.

شهرستان پاوه با سه بخش مرکزی ، نوسودو باینگان در این مدت از سه بخشداربومی استفاده و بهره برده است بدون شک آقای صباح ولدبیگی بخشدار مرکزی پاوه یکی از بخشداران توانا و بی حاشیه بوده است که در آستانه بازنشستگی قراردارد و جایگزین وی شاید سوالی باشد که ما می پرسیم چه کسی بخشدار مرکزی پاوه می شود ؟

بخشدار نوسود آقای سالم مصطفایی چهره ای شناخته شده و توانا با سابقه ی بالای مدیریتی (مهندس عمران ، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی،شهردار پاوه ، شهردار نودشه ،بخش شاهو و …) و در حال حاضر هم یکی از بخشداران موفق می باشد که در بخشسالم مصطفایی نوسود بدون حاشیه و انسجام در حال کار است از جمله کارهای بسیار مفید وی می توان به ساماندهی مرزکوله بری شوشمی اشاره کرد که دست یک عده سودجو و منفعت طلب را در این مرز قطع کرده است حال تغییر وجابه جایی وی در این سمت آیا به صلاح است ؟در پاسخ باید گفت که با توجه به برنامه ریزی ها و هدف گذاری های وی دربخش نوسود لزوم ماندگاری وی در آنجا به صلاح تر به نظر می رسد تا جابه جایی و تغییروی .با این وجود می توان وی را گزینه احتمالی مناسبی برای بخشداری بخش مرکزی دانست .

بخشدار باینگان آقای اردلان حاتمی (کارشناس ارشد علوم سیاسی )یکی از جوانان پرتلاشی است که در راس مدیریت بخش باینگان قرار گرفته است و می توان گفت وی عملکرد بسیارمناسبی داشته است هرچند حواشی گسترده بخش باینگان ونزاع هر گال یکی از دردسر سازترین چالشی هایی بود که وی سپری کرد اما باید گفت جوانی ، علم ، و الان هم می توان تجربه  را به ایشان  اضافه کرد و وی را یکی از گزینه های احتمالی  و مناسب بخش مرکزی پاوه دانست .

اردلان حاتمیبدون شک تغییرات می تواند در برهه ای از زمان مفید و در برهه ای دیگر غیر مفید و غیر ضروری دانست شاید اگر بخشدارپرتلاش نوسود را جابه جا کرد زحمات و برنامه ریزی و پایه ریزیهای وی برای بخش نوسود، چالشهای گسترده ای را برای مدیر جدید به وجود آورد .

وی که مدت کوتاهی است سکان هدایت بخش نوسود را در دست گرفته است در این مدت کوتاه می توان در مجموع عملکرد وی را موفق دانست .

حال با توجه به شناخت گسترده و مناسبی که از آقایان مصطفایی و حاتمی داریم می توان هردوی انها را برای بخشداری مرکزی گزینه های بسیار مناسبی بدانیم اما متاسفانه خبرهایی حکایت از این دارد که باوجود مدیران توانایی چون حاتمی و مصطفایی گزینه هایی خارج از مجموعه شهرستان پاوه برای تصدی بخشداری بخش مرکزی به گوش می رسد که باید گفت چرا ؟ و سوال بزرگ این است باوجود مدیران مردمی و توانایی چون مصطفایی و حاتمی چرا باید به گزینه های دیگری خارج از مجموعه شهرستان فکر کرد؟

حال امیدواریم نماینده دولت تدبیرو امید در شهرستان آقای ایده پور به خواسته رسانه ها و افکار عمومی در انتخاب بخشدار مرکزی و جابه جایی آنها توجه ویژه ای داشته باشد ؟

بدون شک هر دوی این مدیران می توانند بهترین گزینه های بخش مرکزی باشند و انتظار می رود فرماندار محقق و اهل مطالعه شهرمان نگاه ویژه ای به این مدیران موفق داشته باشد

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه لازم می داند ضمن تشکر از زحمات آقای صباح ولدبیگی در این چند مدت برای ایشان که از چهره های همیشه فرهنگی بوده اند آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون را داشته باشد

صباح ولدبیگی

12 پاسخ برای “چه کسی بخشدار مرکزی پاوه می شود؟مصطفایی،حاتمی و یا …

  • ادریس رحمانی در تاریخ شهریور 12, 1393 گفت:

    جناب آقای حاتمی و مصطفایی از مسولین دلسوز می باشند . خدای متعال هر کدامشان را بعنوان بخشدار مرکزی پاوه نصیب کند خدای عزوجل را شاکر و ذاکر ( نصیبک یصیبک ) اما مسئولیت کار خیلی وزینی است خوشا بحال کسی که دین ملت را گردن خود نمی اندازد و صادقانه خدمت می کند و ساده تر ، فردی خاکی . چون از خاک درست شده . و به زیر خاک می رود . و هم خاک می شود . و آرزوی توفیق روز افزون داریم برای مسئولین زحمتکش و از خدا ترس .

  • همشهری در تاریخ شهریور 6, 1393 گفت:

    دقت نظر همه در یک جامعه ایده ال درستند.اما آیا تنها دلیل بخشدار شدن لیاقت وتواناییست ویا …

  • آسو خان در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    با سلام
    با توجه به نظر برخی از کاربران محترم که این افراد را در کار و پست خود موفق می دانند پیشنهاد می شود که به همان کار قبلی خود (که در حال حاضر مشغولند) ادامه دهند و از دیگر افراد توانمند شهرمان برای پست بخشداری مرکزی استفاده گردد.

  • شیوایوسفی در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    با سلام مجدد و عرض خسته نباشید در مطلب قبلی یادم رفته بود از زحمات بی دریغ و شبانه روزی فرهنگی توانمند و پرتلاش و متواضع جناب آقای ولدبیگی تشکر و قدردانی کنم از صمیم قلب برای ایشان آرزوی باز نشستگی پر خیر و برکتی را به همراه خانواده سپری بفرمایند ایشان باز ه نشسته بر قلل رفیع پاوه خواهند بود و ان شاالله با افتخار به نظاره کارنامه کاری خود ببالند .با آرزوی موفقیت برای همه دست اندر کاران و خواستاران شکوفایی

  • مجیدی جواب بیطرف در تاریخ شهریور 4, 1393 گفت:

    خواهریا برادر محترم که بیطرفی از شما بیشتر از این انتظار نیست چون خودت به بیطرفی خود اقرار کردی پس لازم به اظهارنظرنیست چرا باید بخشداری فعلی برایشان اضافه باشد عزیزم. آقایان از سرمایه های شهرستان هستند سوابق را بخوان مدارج تحصیلی همینطور.پست کیلویی چنده شخصیت واخلاق هم ملاکه که معلومه از نظر شخصیتی هم نمونه هستند. سالیان سال زحمت کشیدند تا تجربه آموختن .الان شما بخشداری را اضافی دانستی ؟آیا بخشداری را از شهرداری مثلا پاوه بالاتر فرض میکنی ؟با نگاهی واقع بینانه به شهرستانهای دیگر نتیجه میگیری که این پست نه تنها اضافی نیست بلکه با توجه به مدارک وسوابق این برادران لایق بالاترین هستن.

  • شهروند در تاریخ شهریور 4, 1393 گفت:

    آقای صالحی جوری از کارنامه این دو نفر صحبت فرمودید گویا برای مردم شهر ناشناخته واز رسیدن این دو نفر به این پستها بی اطلاعند لطفا بزرگ نمای اغراق نفرمایید: با تشکر

  • بیطرف در تاریخ شهریور 4, 1393 گفت:

    بخشداری فعلی هم که به آنها داده شده اضافی است .بهتراست از نیروهای جدیدوپر انرژی استفاده شود.

  • س در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    فکر کنم قطح الرجال باشد

  • احمدی نودشه در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    آقای مهندس مصطفایی از مدیران توانا و شهردار توانا بود شهرنودشه مدیون زحمتهای 5 سال این فرد دلسوز است که علاوه بر کارشهردار همیشه مانند یک کارمند فنی پای کارحاضر بود اکنون که در بخشداری فعالیت دارد باعث خوشحالی است وتقاضای ما حل مشکلات الان شورا وشهرداری وگازکشی و خدمت بیشتر است سپاسگذار از مدیر سایت

  • شیوا یوسفی در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    با سلام و تشکر از سایت مردمی سلام پاوه به نظر اینجانب نیز آقای حاتمی با توجه به توانهایی ها ,بومی ب.ودن,تحصیلات,خانواده معظم شاهد, کارنامه درخشان کاری و فعالیتهای اجتماعی دیگر(التیام, جمعیت ژیانوه,هلال احمر,خانه موسقی,و…می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای بخشدار مرکزی شهرمان باشند البته نظر فرماندار محترم ارجح تر می باشد به امید موفقیت همه دست اندر کاران .

  • آرمان فیضی در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    انصافا جناب حاتمی مدیربا لیاقت وتوانایی است که میت.ان گفت درعین جوانی بسیارباتجربه عمل میکند

  • مسعود در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    جناب صالحی این چه تحلیلی است ؟! آقایان مصطفایی و حاتمی هر دو بخشدار هستند وضرورتی ندارد تغییر مکان داده شوند . بخشداری نوسود از بخشداری مرکزی مهمتر است . بهتر بود نام چند مدیر لایق یا افراد لایق در این شهر را می بردی به نظر من این تحلیل شما بسیار ناشیانه است.