پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 14:40

پژمان شجاعی تندیس برتر جشنواره شن ژن چین را دریافت نمود

پژمان شجاعی تندیس برتر جشنواره شن ژن چین را دریافت نمود

به گزارش سلام پاوه : پژمان شجاعی عکاس و هنرمند خوش نام شهرمان تندیس برتر جشنواره شن ژن چین را دریافت نمود. اين جشنواره که با کد po230 در سایت فوکوس اعلام شده بود زير نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی, فیاپ, (شماره پاتروناژ  238/2014)، انجمن هنر عکاسی کانادا (کاپا) و انجمن هنر عکاسی ماکائو […]

به گزارش سلام پاوه : پژمان شجاعی عکاس و هنرمند خوش نام شهرمان تندیس برتر جشنواره شن ژن چین را دریافت نمود.

اين جشنواره که با کد po230 در سایت فوکوس اعلام شده بود زير نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی, فیاپ, (شماره پاتروناژ  238/2014)، انجمن هنر عکاسیپژمان شجاعی کانادا (کاپا) و انجمن هنر عکاسی ماکائو برگزار شده و عکس هاي راه يافته در آن براي دريافت القاب FIAP محاسبه مي شود.
32هزار و 377 قطعه عکس از 5 هزار و 488 عکاس از 71 کشور از سراسر جهان در این جشنواره به رقابت پرداختند که در پایان 80 عکس به نمایشگاه راه یافتند و به معرض دید عموم قرار می‌‌گیرد.
اثر پژمان شجاعی هنرمند جوان شهرمان عکس برتر جشنواره انتخاب و موفق به دریافت روبان افتخار شد.

در این جشنواره آریا عارف موفق به دریافت مدال برنز شد و داود عامری، پژمان شجاعی، حمیدرضا هلالی وامیر بهروزی راد موفق به دریافت روبان افتخار شدند.
شایان ذکر است پژمان شجاعی فرزند هنرمند یعقوب شجاعی از اهالی شهر پاوه می باشد که پیش از این نیزموفقیتهای بسیاری را به همراه پدرش بدست اورده بود.
پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه این موفقیت را به آقای شجاعی و جامعه هنری شهرستان پاوه تبریک عرض می کند

 

2 پاسخ برای “پژمان شجاعی تندیس برتر جشنواره شن ژن چین را دریافت نمود

  • رویا در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

    تبریگ میگم باعث افتخاره

  • محسن در تاریخ مهر 20, 1393 گفت:

    تبریک میگم