ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 02:21

پزشکان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر پاوه تجلیل شدند

پزشکان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر پاوه تجلیل شدند

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا :  پزشکان داوطلب عضو جمعیت احمر شهرستان پاوه به مناسبت روز پزشک، روز سه شنبه طی مراسمی با اهدای لوح و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس جمعیت هلال احمر پاوه در این مراسم گفت: هر زمان که جمعیت هلال احمر از […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا :  پزشکان داوطلب عضو جمعیت احمر شهرستان پاوه به مناسبت روز پزشک، روز سه شنبه طی مراسمی با اهدای لوح و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس جمعیت هلال احمر پاوه در این مراسم گفت: هر زمان که جمعیت هلال احمر از پزشکان داوطلب وعضو درخواست کرده با تمام توان به دورترین نقاط روستایی رفته تجلیل هلال احمرو بیماران نیازمند و مستمند را ویزیت و معاینه کرده اند.

مسعود حسینی، خدمت به بیماران و بویژه بیماران نیازمند را بسیار ارزنده دانست و گفت: آنچه به عنوان باقیات والصالحات باقی می ماند همین خدمت است نه ثروت و شهرت.

در پایان از پزشکان داوطلب وعضو جمعیت هلال احمر پاوه آقایان دکتر جزاء راهکان، دکتر جهانبخش ولدبیگی، دکتر پیام یوسفی و دکتر فاطمه خسروی با اهدا لوح وهدایایی توسط جمعیت هلال احمر قدردانی شد.

یک پاسخ برای “پزشکان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر پاوه تجلیل شدند

  • هادی در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    درود بر هلال احمر همیشه فعال . دستتان درد نکند