ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:26

پایگاه خبری تحلیلی آوای اورامانات مجددا شروع به فعالیت نمود

پایگاه خبری تحلیلی آوای اورامانات مجددا شروع به فعالیت نمود

به گزارش سلام پاوه : عادل بهرامی مدیر پایگاه خبری تحلیلی آوای اورامانات در گفتگو با سلام پاوه  گفت : به دلیل ایجاد نقص فنی دربلاگفا، متأسفانه قادربه همراهی کاربران و مخاطبین محترم دردو ماه اخیر نبودیم که شاید سبب نارضایتی و آزردگی خاطر بخشی از مخاطبین شده باشد. وی افزود : مدیریت و هیئت […]

به گزارش سلام پاوه : عادل بهرامی مدیر پایگاه خبری تحلیلی آوای اورامانات در گفتگو با سلام پاوه  گفت : به دلیل ایجاد نقص فنی دربلاگفا، متأسفانه قادربه همراهی کاربران و مخاطبین محترم دردو ماه اخیر نبودیم که شاید سبب نارضایتی و آزردگی خاطر بخشی از مخاطبین شده عادل بهرامیباشد.

وی افزود : مدیریت و هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی آوای اورامانات که جایگاه خود در عرصه اطلاع رسانی را مدیون حضور، پشتیبانی، تشویق و انتقادهای سازنده مردم شریف اورامانات وکاربران می دانند، براین باور هستند که زمانی می توانند به رسالت خطیر خود که همانا جلب اعتماد عمومی است دسترسی پیدا کنند که حساسیت و دقت نظر مردم دراین سامانه چشمگیر و بارز باشد.

بهرامی گفت : بر این اساس مدیریت این پایگاه خبری تحلیلی به خاطر سعه صدر ، دقت نظر و احساس تعلق  بر خود بالیده،  بر خود لازم می دانند ضمن اعلام خبر رفع مشکلات فنی موجود، از تمامی کاربران و همراهان عزیز و گرامی که با سعه صدر مشکلات بلاگفا و عدم بروز رسانی سامانه فوق را تحمل کرده و بردباری به خرج داده اند عذرخواهی می کنند.

وی گفت : ضمن پوزش مجدد از مخاطبین گرامی، با قدرت و تلاش دوچندان آماده ارایه آخرین اخبار و رویدادهای اورامانات به همه مخاطبان عزیز هستیم.
 عادل بهرامی در پایان گفت : شایان ذکراست مشکلات بلاگفا وانتقال سرورها سبب عدم نمایش بخشی ازاخبار سامانه شده است که با رفع کامل مشکل تمام اخبارگذشته نیز بروز خواهدشد.