پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:40

هشدار: علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش فریب افراد فرصت‌طلب را نخورند

هشدار: علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش فریب افراد فرصت‌طلب را نخورند

به گزارش سلام پاوه : معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تا این لحظه هیچ‌گونه زمان ثبت‌نام برگزاری آزمون استخدامی اعلام نشده است، گفت: علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش فریب افراد فرصت‌طلب را نخورند. به گزارش سلام پاوه و به نقل مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت […]

به گزارش سلام پاوه : معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تا این لحظه هیچ‌گونه زمان ثبت‌نام برگزاری آزمون استخدامی اعلام نشده است، گفت: علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش فریب افراد فرصت‌طلب را نخورند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ،رسول پاپایی اظهار کرد: مجوز استخدام 5 هزار نفر در آموزش و پرورش توسط سازمان مدیریت صادر شده است.

وی ادامه داد: این مجوز به درخواست وزارت آموزش و پرورش و به استناد بند «ج» و تبصره یک ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری برای استخدام در مشاغل آموزشی صادر شده است.

پاپایی با بیان اینکه دستورالعمل نحوه برگزاری این آزمون باید به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برسد، افزود: پس از تأیید نحوه برگزاری این آزمون، جزئیات به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه برخی سایت‌ها به اعلام منابع آموزشی یا نحوه ثبت‌نام از علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش اقدام کردند، گفت: هر گونه خبر و اعلام نشانی یا آدرس و مواد آزمونی توسط برخی سایت‌ها اعتباری ندارد و مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش نیست.

وی هشدار داد: هموطنان گرامی مواظب باشند افراد فرصت‌طلب و سودجو به نام این آزمون، از آنها اخاذی نکنند، چرا که آموزش و پرورش تا این لحظه هیچ‌گونه تاریخ دقیقی برای زمان آزمون، مواد امتحانی و نشانی جهت ثبت‌نام اعلام نکرده است و هرگونه اعلام نشانی و درخواست وجه به شماره‌حساب‌های اعلام‌شده در برخی سایت‌ها، کار افراد فرصت‌طلب است.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بر اساس اخبار رسیده به این خبرگزاری متاسفانه تعدادی از شهروندان تحصیلکرده شهرستان در دام این سایتهای کلاهبردار قرار گرفته اند و مبالغی را به شماره حسابی واریز نموده اند امیدواریم شهروندان گرامی در این گونه مسایل هوشیار باشند .